Nackmassage.se

4.5

255 omdömen om Nackmassage.se

Sedan starten hos Reco 2018

Steve Roland Mikael K

Mycket bra lättanvänd 👍 snabb leverans

Jan T
Skrev om Nackmassage.se

Helt ok. Jag köpte 3D Basic Shiatsu.

Kim R
Skrev om Nackmassage.se

Jag köpte en nack /kroppsmasssge "maskin". Jag tyckte att den var stor och klumpig MEN så bra den är! Stadig och bra kvalitet. Den ger resultat över min förväntan. Huvudvärk, träningsvärk, stela leder /muskler, rygg,, lår och axlar - den fungerar lika bra på alla ställen. Jag är mycket nöjd med mitt inköp. Snabb leverans. Bra pris. Ordentligt förpackad. I det hela är jag mycket nöjd. Det enda minus är att själva "maskinen" är lite stor. Rekommenderas!

Kent H
Skrev om Nackmassage.se

Hej. Blev jätte bra bemött Beställt batteri till min Nackmassage för andra gången o fick det väldigt fort. Haft min massage länge o kan inte vara utan den. Så skön i nacken o hela ryggen. MVH Inger Hagberg

Tina R
Skrev om Nackmassage.se

Ett måste för min onda rygg . Fick min 2 nackmassage igår . D3n gamla funkar då och då men är sliten efter 8-9 år . Väl använd!!

Peter K
Skrev om Nackmassage.se

Väldigt nöjd med köpet och snabb leverans.

Tord F
Skrev om Nackmassage.se

Använder den framför allt till ländrygg men är generellt bra att få träningsvärk att minska. Produkten uppfyllde mina förväntningar.

Peter E
Skrev om Nackmassage.se

Det verkar vara så att vi har köpt en bra produkt. Vi har ännu inte hinnit använda den särskilt mycket, eftersom vi nyligen köpte den. Vårt generella intryck är dock att kvalitén på produkten är hög. Massagen ger en tydlig och positiv effekt. Framtiden får utvisa om den kommer att fungera bra under en längre tids användning. Vi har tidigare köpt aktuell typ av produkter som har fungerat mycket bra men dessvärre under enbart några få månader…

Ahmed M
Skrev om Nackmassage.se

Inte bra och jag vill lämna tillbaka den.? Kan ni skicka returlappen till mig till min adress.

Ulla-Karin P
Skrev om Nackmassage.se

Finns bara bra att säga om det.

Magnus B
Skrev om Nackmassage.se

Det gick snabbt att beställa och FP leverans Sedan efter undersökning av utbudet så är denna nackmassage den bästa på marknaden

Cathrine H
Skrev om Nackmassage.se

SHIATSU Nackmassage. Bästa jag införskaffat. Och kom snabbt utan ngr problem. Skulle varit en bättre manual dock. Men trycka lite gick bra.

Mattias B
Skrev om Nackmassage.se

Plus - Gick bra att handla. Minus - Har inte testat produkten ännu men redan fått två mejl med kundundersökningar.

Svar från Nackmassage.se

Hej Mattias. Tack för din feedback, jag kontrollerade inställningarna och såg att det görs ett utskick för ett omdöme redan 7 dagar efter beställningen. Detta är givetvis för tidigt då man kanske inte hunnit testa sin produkt, vi har uppdaterat det till 14 dagar istället. Önskar dig en riktigt god jul.

Viktor B

Joel M
Skrev om Nackmassage.se

Smidigt å snabbt mycket bra priser

Jennie P
Skrev om Nackmassage.se

Vaknar utsövd numera utan stel nacke. Tack

Markus B
Skrev om Nackmassage.se

Funkar kanon,kunde varit lite bredare för min del.

Lars-Olof Ö
Skrev om Nackmassage.se

Vänligt mottagande en söndagskväll Snabb leverans redan två dagar senare. Njuter av ryggmassagen.

Antje P
Skrev om Nackmassage.se

Otroligt snabb leverans och omgående svar på en fråga som jag hade mailat Alltså "exceptionellt. Själva massagen fungerar som väntat, men jag har svårt att hålla massageenheten på plats på nacken. Då är det också svårt att sedan komma åt knapparna. Så jag startar massagen innan jag sätter enheten på nacken. Jag hoppas att med regelbunden användning kunna mjuka upp stela nackmuskel, men det är för tidigt för att kunna svara om dessa förväntningar uppfylls.

KARIN M L V
Skrev om Nackmassage.se

Helt uuuunderbar kudde! Finner inga ord! Jag som alltid är stel i nacken & axlar med så ofta huvudvärk. Äntligen en kudde som är skön & jag känner verkligen att jag slappnar av & ligger ”rätt” 🙏🙏🙏👏👏👏

Dara O
Skrev om Nackmassage.se

Bra jobbat och jag hoppas på fler insatser

Björn L
Skrev om Nackmassage.se

Allting fungerade snabbt och perfekt, lämnar bästa rec.

Micaela S
Skrev om Nackmassage.se

Snabb smidig leverans, väldigt nöjd med min nackmassagekudde!

Kajsa E
Skrev om Nackmassage.se

Jättebra massagekudde från nackmassage.se. Oväntat kraftfull och skönt med värme och att den är trådlös. Mycket snabb och smidig leverans.

Agneta H
Skrev om Nackmassage.se

Jättebra service och snabb leverans, men massagemaskinen var väldigt otymplig och svår att hålla på plats. Inte vidare nöjd med produkten.

Svar från Nackmassage.se

Hej Agneta, Tack för ditt omdöme, jag ser att du köpte vår största modell och ett tips för att allt ska vara lättare. Banden på din nackmassage lägger man in armarna i efter man lagt den på nacken då stabiliserar man den enkelt, tänk på att startknappar mm ska alltid vara på din vänstra sida. Man kan även låta nackmassagen vila mot ryggstöd på soffan eller om man lägger kuddar bakom ryggen för att stödja upp den lite. Har du några frågor eller funderingar så går det alltid bra att kontakta oss på support@axelro.se Se även...

Mattias N
Skrev om Nackmassage.se

Jag köpte bambukuddar. Hemsidan var tydlig och lättanvänd. Jag ville också köpa extra örngott, men kunde inte hitta något om det på hemsidan. Skrev en notis om det i min order och fick svar via mejl senare att örngotten inte fanns att tillgå längre, snabbt och trevligt bemötande. Men det kunde ju stått någonstans på hemsidan. Kuddarna var paketerade väl, ingen risk för förstörda kuddar! Som helhet, mycket nöjd!

Åsa S
Skrev om Nackmassage.se

Snabb leverans. Otroligt genomtänkt produkt som verkligen ger en behaglig massage inte bara på nacken. Lätt att förstå och använda rätt. Köpte en till bara en vecka senare till min dotter också.

Annsofi I
Skrev om Nackmassage.se

snabb leverans, jag hade ingen kontakt endast beställt på nätet

Yuliya K

Absolut inte motsvarar beskrivning

Svar från Nackmassage.se

Hej och tack för ditt omdöme. Det hade blivit något missförstånd när du läste produktbeskrivningen och det är alltid tråkigt när något uppfattas fel. Men efter att allt blev utredd så har du köpt en annan modell av nackmassagemaskin och jag tror du blev nöjd med denna eftersom vi inte hört något mer.

Gun O
Skrev om Nackmassage.se

Snabb leverans och väl mottagen present till nackskadad. 💚

Ellinor S
Skrev om Nackmassage.se

Den är toppen. Hela familjen använder den.

Mehdi A
Skrev om Nackmassage.se

Mycket bra produkt, super nöjd

Inger H
Skrev om Nackmassage.se

Mejlade o undrade vad felet var på min nackmassage o fick svar direkt att det var batteriet som nog var trasigt, o vilket jag skulle beställa o byta. Beskrivning följde hur jag skulle byta. Jättenöjd. Massagen funkar som ny nu. Tack. Inger

Georg N

Käpp medlade och larm. Cc. Xxxxxxxxxxx

Bela B
Skrev om Nackmassage.se

Hej, Apparaten fungefar bra, jag tror att det kommer att Hjalpa mig. En aning for tungt, men annars det kunde Inte vara so stark. Mvh bela bodi

Nahid J
Skrev om Nackmassage.se

Det är en skum företag.jag kommer aldrig igen köpa från den här företagen.det är mer än 3 månader som jag har beställt min ring och fortfarande fick inte den

Svar från Nackmassage.se

Hej Nahid och tack för ditt omdöme. Jag tror du blandat ihop oss med något annat företag, du har köpt en hållningsväst av oss för 11 dagar sedan på skärtorsdagen och vi skickade den på första vardagen efter påsk den 18 april. Du har inte kontaktat oss tidigare och berättat att något blivit fel och om du mot förmodan inte fått din produkt så vill vi gärna att du hör av dig till support@axelro.se så vi kan hjälpa dig. Vi hjälper alltid våra kunder och arbetar hårt för att alla kunder ska få en bra och perfekt köpupplevelse...

Gunilla Margareta T
Skrev om Nackmassage.se

Mycket positivt. Fick paketet till dörren. Beställde nackmassagedyna.

Tamar G

Jag är mycket nöjd med min Nackmassage. Och kundservice. Snabb leverans. 👍👍👍👍♥️

Maria A
Skrev om Nackmassage.se

Nackmassagen var tyngre och otympligare än väntat, men också kraftfullare än förväntat. Den går verkligen ner på djupet i musklerna. Passar bäst för nackmassage, men funkar också bra för t ex svankryggen.

Kristin Louise W
Skrev om Nackmassage.se

Väldigt skön och har verkligen hjälpt mig med min stela nacke och rygg. Rekommenderas!

Christina H
Skrev om Nackmassage.se

Goda upplevelser. Nackmassage sen fungerar bättre än förväntat.

Cecilia A
Skrev om Nackmassage.se

Snabb leverans! Fraktfritt!! Jättebra massage, lagom med möjligheter och alternativ på produkten

Britt-marie G
Skrev om Nackmassage.se

Jag är nöjd. Första gången gjorde det ont pga att jag hade stela muskler. För varje gång blev det bättre. Jag köpte den dyra massagekudden men ångrar mig inte.

Hans S
Skrev om Nackmassage.se

Jag köpte en nackmassageutrustning till min frus födelsedag. Jag var lite orolig att den inte skulle hinna komma men den kom på två dar. Den blev en uppskattad present. Hon blev glad.

Göran H
Skrev om Nackmassage.se

Jag köpte den till min fru som har spänningar i nacken och som hon själv har försökt komma åt. Hon säger att er aparat är den bästa. som verkligen kommer åt nacken och ryggen. Vilken snabb service ni har!! Jag beställde e.m och nästa dag var den här.Min fru, som har alla massage aparater som går köpa, verkligen rekommenderar just er aparat.Den är den bästa i marknaden.

Tack för ditt omdöme Göran, vad glad vi blir när vi får höra sådant här <3

Helena B
Skrev om Nackmassage.se

Enkel att använda och gör det den ska.

Mats L
Skrev om Nackmassage.se

Snabb leverans. Köpte Axelro 3D smart shiatsu som ger en härlig massage. Mycket nöjd med produkten som känns gedigen.

Magnus B
Skrev om Nackmassage.se

Enkel beställning och snabb leverans. Smidigt, helt enkelt.

Patrik S
Skrev om Nackmassage.se

Mycket bra service, fungerar utmärkt.

Mikael K
Skrev om Nackmassage.se

Oklart, köpte den som julklapp till min fru.