PO Göteborgs Städ

PO Göteborgs Städ

Ring 070-765 52 15 www.postad.nu

Är du i behov av städhjälp? Efter långa dagar på jobbet är det skönt att komma hem till ett välstädat och snyggt hem. Vi på PO Göteborgstäd jobbar i hela Göteborgsområdet och erbjuder det mesta inom städtjänster. Vi är en städfirma som riktar oss till både företag och privatpersoner. Här får du hjälp med allt från trappstädning...

8 omdömen om PO Göteborgs Städ

Per L
Skrev om PO Göteborgs Städ

Under sommaren 2018 köpte vi ett nytt hus och sålde vårt gamla. Båda husen flyttstädades. För att städa det hus vi sålt anlitade vi PO Göteborgs Städ. Ägaren till det hus vi köpt anlitade ett annat företag. Det innebär att vi på nära håll har kunnat se hur ett professionellt arbetande städföretag, alltså PO Göteborgs Städ, och ett amatörmässigt, Boleva, tar sig an en avtalad uppgift. Vid kontakt med PO Gbg Städ möts man av Pia, en glad, trevlig och positiv person. Efter en så positiv kontakt har man höga fötväntningar på...

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Jazzklubben Nefertiti J
Skrev om PO Göteborgs Städ

Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.

Tuvegårdens Allt I Hem Ab T
Skrev om PO Göteborgs Städ

Har använt mig av po-städ säkert 70-80 gånger. Dom gör ett professionellt jobb. Bra inställning kommer alltid i tid. Nästan aldrig några reklamationer. Jag kan tryggt rekommendera dom.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Helena Martina D
Skrev om PO Göteborgs Städ

Vi är nöjda! Bra städning och de är flexibla för eventuella ändringar och de har dessutom ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Eva Carina F
Skrev om PO Göteborgs Städ

Pia och hennes team är mycket pålitliga, har ett trevligt bemötande, är flexibla och framför allt, städar mitt hem till största belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera att anlita PO Göteborgs Städ!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Bengt Marcus H
Skrev om PO Göteborgs Städ

Mycket bra städning, har både använt dem vid flytt samt veckostädning. Båda har varit väldigt bra.

Marcus B
Skrev om PO Göteborgs Städ

Snabb och bra hjälp. Bra bemötande och flexibel.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Anna H
Skrev om PO Göteborgs Städ

Fantastiskt bemötande från början till slut. Utfört städning vid flera tillfällen. Vi har mycket höga krav och är vi inte helt nöjda åtgärdas det omgående.