Poolkemisten Sverige

Poolkemisten Sverige

www.poolkemisten.se
  • BadgeFiveYears
4.4

Välkommen till Poolkemisten. Vi säljer pooler, spabad, pooltillbehör och spabadstillbehör. Vi har över 10 års erfarenhet och vår målsättning är att hela tiden ha dig som kund i fokus och endast erbjuda produkter av absolut högsta kvalitét. Vi är Sveriges första officiella Astral-partner och kan därmed erbjuda hela deras sortiment...

284 omdömen om Poolkemisten Sverige

Ola N
Skrev om Poolkemisten Sverige

Trevlig kunnig personal. Verkar ha hönsen hemma.

Tobias J
Skrev om Poolkemisten Sverige

Trevligt bemötande! Hantverkaren som anlitades var duktig men kass på att dyka upp på överenskomna tider då något viktigare verkade dyka upp. Slutresultatet (montering av bypass koppling) blev dock bra!

Martin Å
Skrev om Poolkemisten Sverige

De har varit bra, gett rätt rekommendationer och varit kunniga. Det jag behövt hjälp med har de ordnat, kan rekommendera dem!

Alex S
Skrev om Poolkemisten Sverige

Service och byte av pump , gick över förväntan, väldigt förstående och tillmötesgående montör !!

Magnus M
Skrev om Poolkemisten Sverige

mkt bra bemötande och duktiga servicekillar

Jan A
Skrev om Poolkemisten Sverige

Köpte liner av helt underbar säljare Anton i Malmö kunde inte bli bättre mvh Jan

Klas N
Skrev om Poolkemisten Sverige

Förutom onödiga fördröjningar ibland eftersom inkommande e-post försummas, så är det kompetenta personer med gott kundfokus som alltid hjälper till.

Jörgen F
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket hög service och kunnig personal Stor guld spjärna till dom

Irene O
Skrev om Poolkemisten Sverige

Trevligt bemötande men mycket lovades men inte riktigt vad som sades när det skulle ske. Har tidigare köpt andra produkter och det har fungerat bra.

Håkan E
Skrev om Poolkemisten Sverige

mycket trevlig personal ,även om jag kom med en lite udda beställning, utanför deras ordinarie sortiment. en sandfilterventil till ett speciellt sandfilter. väldigt proffsiga och gör allt för att lösa problemet.

Robert B
Skrev om Poolkemisten Sverige

Fantastisk personal som kan svara på alla frågor för att hitta en lösning för mig!😊

Jörgen O
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket trevlig och kompetent personal Ställer alltid upp om man får problem

Malmö M
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bra företag, men kan förbättra sms och email!

Lars R
Skrev om Poolkemisten Sverige

Conny var mycket trevlig och gjorde ett gott jobb. Var på utsatt tid. Bara positivt

?
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bra service, fint mottagande när det finns tid. Ofta lite lite personal i butiken. Öppet på söndagar hade underlättat . Köpte ett pooltäcke, mycket nöjd med service och kvalitet på täcket, köper alla kem produkter också och alltid vänligt bemött

Johnny L
Skrev om Poolkemisten Sverige

- Lång väntetid, fick vänta på service från augusti till oktober - Dyra priser - Håller inte bokade tider, glömde bort att komma till oss och dylikt - Oprofessionellt bemötande, skyllde bl a på att personal sagt upp sig, knappvalen fungerade inte vid telefonkontakt m.m - Bristande information, t ex inget bankgiro-/postgironummer på fakturan Vi skulle få hjälp med en pump till vår pool och en ny lampa till den. Fakturan landade på 7000 kr. Det var sammantaget skrattretande dåligt! Vi skämtar mycket om det hemma och har berättat för vänner om hur illa det kan bli.

Svar från Poolkemisten Sverige

Hej Johnny! Tråkigt att ni känner så. Vi delar inte er bild i ärendet. Vi kunde också skämtat ofta om kunder som tror att saker och service är gratis. Men det gör vi inte, vi försöker istället hjälpa våra medmänniskor och kunder istället. Alla är vi olika. Ni är jättevälkomna in på en kopp kaffe och prata igenom ärendet igen om ni så önskar. Mvh Poolkemisten / Aydin Demir

Dennis I
Skrev om Poolkemisten Sverige

Proffsigt bemötande och supertrevlig personal som är superkunniga på alla ämnen som berör pool grejer!

Marie H
Skrev om Poolkemisten Sverige

Trevlig och glad personal De har bara bra material Jag köpte pooltillbehör och är väldigt nöjd

Robert K
Skrev om Poolkemisten Sverige

Proffsig, kunnig och trevlig personal som även ger lite rabatt på priset.

Sebastian N
Skrev om Poolkemisten Sverige

”Ett företag med hög servicegrad. Löste våra problem på ett mycket bra sätt. Poolleverantör som rekommenderas när man skall köpa pool!” Ett stort tack till Aydin och Micke för service i världsklass⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Anders A
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket fint bemötande och kunande.

Christopher N
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bra priser och trevlig personal!

Anders J
Skrev om Poolkemisten Sverige

Återkom snabbt och professionellt med svar och bättre lösning på mitt problem. Efterföljande hembesök inom bara dagar. Ser fram emot leverans av min beställning...

Karl R
Skrev om Poolkemisten Sverige

Vi har sen första dagen vi kommit i kontakt med Robin & Mike fått den bästa servicen. Dom är kunniga och alltid hjälpsamma

Anders R
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket bra och proffesionell service, tyvärr är det ovanligt i denna branch. De har både hjälpt mig med att få ordning på en grön pool och fått mitt spabad att fungera. Kan varmt rekomendera Poolkemisten!

Leif K
Skrev om Poolkemisten Sverige

Fick ett bra möte i butik, och ett pris som vi kan leva med. Leveransen har inte kommit än, helheten går inte att bedöma förrän allt är på plats. Leif

Håkan L
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bra på sälja men dålig på att ta ansvar för det man sålt

Henrik D
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bra service när jag ville få varor hemskickade. Hjälpsam personal i telefonkontakt. Men, jag fick ringa 10 gånger för att komma fram. Detta gjorde jag under cirka 2 veckors tid. Det är faktiskt riktigt dåligt.

Torsten B
Skrev om Poolkemisten Sverige

Väldigt sakkunniga och löser alltid de problem jag har på bästa och snabbaste sätt

Anders B
Skrev om Poolkemisten Sverige

Det är inget fel på arbetet, men de dyker aldrig upp och ringer inte tillbaka. Lovar att utföra beställa arbete, dyker aldrig upp

Thorarina K
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket bra service och hög kvalitet på utfört arbete. Mycket nöjd.

Martin M
Skrev om Poolkemisten Sverige

Mycket trevlig och kunnig personal! Dessutom svarar de i telefon och kommer när de sagt de skall komma! Kan verkligen rekommendera denna firma

Jonas L

Mycket bra.

Costantino L

Kanonbra mycket trevligt personal

Mattias D
Skrev om Poolkemisten Sverige

Ett företag som inte ger speciellt mycket information eller gör uppföljningar under byggets genomförande, däremot är ni snabba på att skicka fakturor. Poolbyggare som saknar service känsla samt inte kan ge några besked. Säljargumentet att "vi har bara svensk personal" vid införsäljning stämmer ju inte alls. Ni använder utländsk arbetskraft som varken kan kommunicera på svenska eller engelska. Grävare får plus i kanten för ett bra arbete och otroligt proffsiga service samt uppföljning. Kommer jag att rekommendera er till andra, NEJ!

Annelie D
Skrev om Poolkemisten Sverige

Snabb återkoppling efter min förfrågan och snabb avhjälpande av mitt problem. Trevlig kille som kom hem.

Svenja J
Skrev om Poolkemisten Sverige

Jag hade velat ha råd om reparation och underhåll av poolen. Tyvärr bara ett kort samtal, men en helt överprisad räkning för ett hembesök.

Andreas B
Skrev om Poolkemisten Sverige

Snabba, effektiva, lysande service samt väldigt lätt att få svar och besked. Bra på återkoppling och svar när frågor uppkommer. Jag kan absolut rekommendera Poolkemisten.

Anna W
Skrev om Poolkemisten Sverige

Poolkemisten ger oss alltid personlig service på bästa sätt! De är aktiva i felsökande och problemlösning. Vi blir alltid trevligt bemötta!

Niclas B
Skrev om Poolkemisten Sverige

Långsamma svar. Vänlig personal.

Azra H
Skrev om Poolkemisten Sverige

Kanon kundservice. Snabba och vill inte sälja på en massa bara för att sälja. Rekommenderas verkligen

Lars K
Skrev om Poolkemisten Sverige

Fick information av Anton och sedan Robin. De verkade kunna sina saker! Det blev affär.

Jeanette R
Skrev om Poolkemisten Sverige

Fungerar väl både när man kommer till butiken och när de utför arbetet på plats. Det enda som vi känner att de kan bli bättre på är att meddela när de kommer eller inte.

Jenny M
Skrev om Poolkemisten Sverige

Vårt pooltak blåste sönder i stormen Otto. Jag kontaktade både firman där vi köpt taket, samt två firmor till. Vi behövde ju snabbt få hjälp med ett nytt tak. Poolkemisten var fantastiska i sitt bemötande. De svarade alltid när jag ringde, även fjärde och femte gången, och svarade på alla mina jobbiga frågor. Jag har avvaktat med att ge det här betyget, för jag ville vänta tills det nya taket kommit på plats, för att vara säker på att de inte enbart var trevliga, utan även höll vad de lovat. De kom när de skulle, och fick...

Claus J
Skrev om Poolkemisten Sverige

1 time spa service = 3000kr. Inte alls bra.

Thomas N
Skrev om Poolkemisten Sverige

Snabb och bra hjälp. Tack för hjälpen.

Pegos C
Skrev om Poolkemisten Sverige

Otrolig professionellt bemötande och detaljkunskap

Susanne F
Skrev om Poolkemisten Sverige

Trevliga och bra service. De tar hand om sina kunder

Alex A
Skrev om Poolkemisten Sverige

Duktiga, trevliga och kunniga.

Bengt Mikael K
Skrev om Poolkemisten Sverige

Bästa servicen i branschen! Alltid glada och positiva! Rekommenderar dem till alla mina vänner!