Josefine Gunnarsson

Josefine Gunnarsson

Josefine Gunnarsson är mäklare på Position Fastighetsförmedling

Josefine Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefine Gunnarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag är delägare av Position Fastighetsförmedling AB, Reg. Fastighetsmäklare och innehar en fil.kand inom psykologi med inriktning mot personal, arbete och organisation. Tidigare har jag arbetat som fastighetsmäklare på ett av landets största fastighetsmäklarföretag och startade Position Fastighetsförmedling med ambitionen att bli ännu bättre på det som är viktigt för just er i era bostadsaffärer. Mitt motto är ”Vi löser det”.

5 SKÄL ATT SÄLJA DIN BOSTAD VIA OSS
Det stora bolagets kunskap…

…med det lilla bolagets energi. Vi har gedigen erfarenhet och kunskap av branschen kombinerat med ett brinnande engagemang.

Inga frågor är för stora eller små. Vi är positiva och vi löser det.

Hos oss är alla viktiga. Du är viktig, dina frågor, ditt köp och din försäljning är viktig.

Vi älskar det vi gör. Det märks.

42 omdömen om Josefine Gunnarsson

Sedan starten hos Reco 2015
Mahshid A
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Otroligt nöjd med Josefine som alltid var tillgänglig och hjälpsam.

Diego G
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Josefine var väldigt intresserad och engagerad. Vi kände hela tiden att hon gjorde sitt yttersta.

Anneli N
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Proffsigt och positivt bemötande.

Sylvia C
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Trevlig o professionell bemötande.

Karl G
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Mycket bra! Alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam

Mikael Lennart A

Mycket bra mäklare. Proffsig och punktlig.

Hamdo J
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Perfekt bra bämotande väldigt professionell

Malin Anna Louise L

Härlig, förtroendeingivande tjej! Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag är mycket nöjd!

Andreas J
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Jag vill varmt rekommendera Josefine Gunnarsson och Position Fastighetsförmedling. Josefine är väldigt driven, noggrann och påläst om sina objekt samt områden, det lyser proffsighet om henne. Andra ord som stämmer in på denna fantastiskt duktiga mäklare är lyhörd, ödmjuk, lättsam, serviceminded, supertrevlig och framförallt ärlig. Hela min försäljning gick otroligt smidigt från första möte till kontraktsskrivning. Sist men inte minst är hon dessutom kul att jobba med. Alltså... Josefine uppfyller allt jag söker hos...

Marika A
Skrev om Josefine Gunnarsson en del av Position Fastighetsförmedling

Mycket gott bemötande! Josefine är mycket kompetent, påläst och trevlig. Lever absolut upp till min förväntning!

Svar från Josefine Gunnarsson

Tack så mycket Marika, det var roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet! Jag hoppas att du trivs bra i Spanien, du får höra av dig om du vill hem igen så ska jag försöka hjälpa dig att hitta ett nytt ställe att bo på. Ta hand om dig och njut av värmen! Kram