Potentia Bygg, sid 2

Steglitsvägen 55, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Potentia Bygg är ett dotterbolag till i3 Entreprenad AB

Vi på Potentia Bygg är specialister på att bygga unika lösningar på plats. Vi har gjort allt från bokhyllor och elementskydd till hela kök, utbyggnader eller badrum sedan starten 2003.

Vi jobbar gärna och ofta på helentreprenad och har då kontakt med duktiga hantverkare med egna små bolag. Eftersom varje hantverkare känner eget ansvar för sitt arbete tror vi att var och en är mer mån om resultatet än om du anlitar en stor firma med många beslutsled.

Kontakta oss med din idé så återkommer vi med ett kostnadsförslag!

Läs vad 69 kunder tycker om Potentia Bygg

• 2014-01-27

Sebastian T skrev om Potentia Bygg
    Vi lät Jonny bygga en väggfast garderob med skjutdörrar i vår hall. Vi hade inte helt klart för oss hur vi ville ha det men Jonny gav mycket goda, handfasta råd. Resultatet blev över förväntan! Kan varmt rekommenderas! Vi kommer att återkomma till Potentia med fler uppdrag. Läs mer
  • 2014-01-24

David W skrev om Potentia Bygg
    Vi genomförde en stor renovering av vår sekelskifteslägenhet i Stockholms innerstad. Vi fick hjälp med att bygga paneler, listverk, garderob, göra om kök, riva innertak, läggning av marmorgolv och massa annat smått. Vi är väldigt petiga och har haft dåliga erfarenheter av ombyggnationet tidigare men den här gången blev allt sjukt bra! Vi fick känslan av att kompetensen är väldigt bred och sträcker sig från att sätta upp enkla gippsväggar till byggnadsvårdsmässigt hantverk. Vi fick många tips på vägen angående hur vi skulle nå det resultat vi eftersträvade och som sagt, slutresultatet blev fantastiskt! Läs mer
  • Malin G

2014-01-24

Malin G skrev om Potentia Bygg
    Vi är super nöjda med den hjälp vi fick av Johnny och hans kollega. Vi gjorde iordning bl s en källar plan med vinkällare etc. Otroligt proffsigt utfört!!! Läs mer
  • 2013-09-29

Britt M skrev om Potentia Bygg
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete. Framför allt uppskattade vi de egna förslag som Jonny framförde på ett bra sätt. Det kändes bra att ha Jonnys gedigna kunnande om inredningssnickerier i vårt projekt. Läs mer
  • 2013-09-27

Malin F skrev om Potentia Bygg
    Företaget utförde jobbet inom utsatt tid & budget till fullt godkänd kvalitet. Dök något upp under tiden stämde dom alltid av innan ändringar gjordes. Kan rekommenderas. Läs mer

Petter P skrev om Potentia Bygg
    Proffsiga och pålitliga. Håller tiderna. Läs mer

Benke B skrev om Potentia Bygg
    Johnny på Potentia Bygg örn pålitlig person som håller vad han lovar. Han är oerhört noggrann och duktig att hitta lösningar. Han håller rent och snyggt efter sig, varje dag efter avslutad arbetsdag. Jag kan varmt rekommendera Potentia Bygg till det mesta inom byggnation!
    Benke Berg Läs mer

Robert L skrev om Potentia Bygg
    Profisionellt företag med mycket personlighet. Man får alltid det lilla extra och jag blev supernöjd med resultatet. Läs mer

Jessica F skrev om Potentia Bygg
    Vi har anlitat Potentia bygg Ab för att bla bygga en ny vägg med skjutdörrdparti. Vi är väldigt nöjda med deras insats och kan varmt rekommemdera dem samt kommer att anlita dem igen!! Läs mer

Magnus W skrev om Potentia Bygg
    Bra bemötande
    Bra i leverans. Undermåligt i ekonomisk uppföljning.
    Bra med Johnny. Dock brister hos de underleverantörer som Potentiabygg anlitade
    Värdet ej i paritet med leverans då ingen ekonomisk uppföljning gjordes under arbetets gång. Kom som en kalldusch efter avslutat arbete med kostnader från underleverantör som vi trodde vi betalat för tidigare.
    Potentiabygg/Johhny bra hantverkare med stort kunnande men när Johhny får för mycket arbete blir administrationen lidande.
    Dock bra slutleverans Läs mer
  • Ola M

2013-09-25

Ola M skrev om Potentia Bygg
    Precission och skicklighet. Mkt nöjd! Läs mer

Göran T skrev om Potentia Bygg
    Hög kvalité i genomförande.
    Svårt att läsa och följa specifikationer Läs mer

Jonne P skrev om Potentia Bygg
    Ett mer seriösare företag får man leta länge efter. Rekommenderas varmt vidare till andra. Läs mer

Martin H skrev om Potentia Bygg
    Kompetent och otroligt duktiga.
    Löser problem ! Läs mer
  • 2013-09-24

Ralf E skrev om Potentia Bygg
    Proffsiga. Pålitliga. Håller tidsscheman. Rekommenderar varmt. Läs mer

Frida H skrev om Potentia Bygg
    Proaktiva, professionella och håller tid och budget. Läs mer

Fredric J skrev om Potentia Bygg
    Mycket proffesionell service med bra kvalitet. Vi kände oss trygga genom hela byggprocessen och fick precis det resultat vi önskade oss, till beräknat pris. Läs mer

Lars Olof N skrev om Potentia Bygg
    Bra resultat i slutändan inom förväntad budget. Mycket trög och trevande start. Läs mer
  • Nikola T

2013-06-28

Nikola T skrev om Potentia Bygg
    Jonny och hans far lade nytt tak på vårt fritidshus. Jonny är pålitlig och professionell. Kan ge honom mina bästa rekommendationer. Läs mer

Steglitsvägen 55, 192 55 Sollentuna