Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge PowerCar Service AB

PowerCar Service AB, sid 2

Novavägen 17 Port 21, 141 44 Huddinge — Visa karta

Vi kan italienska bilar - och brinner verkligen för dem!

I vårt familjeföretag har vi lång erfarenhet av både reparation och service av olika italienska bilmärken. Några av de märken vi jobbat med under våra 40 år i branschen är Alfa Romeo, Fiat och Lancia men även Maserati och Ferrari
Vi är idag auktoriserade för Alfa Romeo, Alfa 4c, Fiats personbilar samt Abarth så du kan känna dig trygg med att lämna din bil hos oss och få ett högkvalitativt arbete med rätt reservdelar för just din bil. Vi anser att din bil är värdefull och oavsett skick, ålder och mil så behandlar vi den väl och som om den skulle vara ny.
Vi ser alltid till att hitta den bästa och mest ekonomiska lösningen för just dig och ditt behov.
Vi tar oss an såväl mekaniska som elektriska problem, förbereder din bil inför besiktning och utför service enligt tillverkarens schema eller dina specifika behov och önskemål.

Vi säljer även reservdelar och tillbehör.
Mån-Tor: 07:30-12:00

Bra bemötande
    Bra service
    Och bra levererande Läs mer
  • Lars R skrev om PowerCar Service AB
    Har lämnat in bilen hos Power Car de senaste fem åren. Jag upplever att de alltid tar väl om bilen och att de inte bara kortsiktigt vill tjäna pengar på dig.
    Mycket bra verkstad! Jag åker 6 mil enkel resa. Läs mer
  • Arminda S skrev om PowerCar Service AB
    Snabb och trevlig service. Extra plus för skjuts till och från stationen. Tack! Läs mer
  • Hasse B skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt trevlig personal och kanonservice! Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om PowerCar Service AB
    Bytte bromsbelägg. Snabbt och bra! Läs mer
  • Björn S skrev om PowerCar Service AB
    Som alltid får man ett trevligt bemötande. Servat min 159:a och är väldigt nöjd verstaden. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om PowerCar Service AB
    För andra gången så pajade multiremmen på min Alfa 156:a och precis som förra gången så vände jag mig till Power Car. Självklart så fixade de det lika snabbt och smidigt som förra gången. Jag lyckades inte få dit bilen förrän på torsdag eftermiddag men den var ändå klar till fredag kväll - så jag kunde åka till landet som planerat. Helt fantastiskt. Jag kände att de verkligen gjorde sitt yttersta och gick den där extra milen för att få tag i det svänghjul som behövdes när det inte fanns tillgängligt direkt. Ett mycket trevligt bemötande samt ett gäng extra tips på vägen fick jag också med mig. Fem tummar upp! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om PowerCar Service AB
    Jätte nöjd med servicen! Trevlig personal!! Kan absolut rekommendera dem. Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om PowerCar Service AB
    Bästa Alfaservicen i landet! Här sätter man kunden i centrum och inte girigheten. Mångårig specialkunskap på märket ger kvalité på jobbet. Att man dessutom är väldigt trevliga och tillmötesgående och inte debiterar varje minut man pratar ger naturligtvis fem "stjärnor". Det är den här typen av verkstäder som vi konsumenter vill ha, inga palats med marmorgolv och kundmottagare i vita rockar som knappt vet vad en Alfa Romeo eller Fiat är för något!
    En resa till Huddinge är aldrig fel, tänk på det Ni som bor litet ute på "vischan" (som jag gör).
    Kjell H Läs mer
  • Tor L skrev om PowerCar Service AB
    Bilreparation
    Trevligt bemötande
    Mycket bra kommunikation
    Hög kompetensnivå Läs mer
  • Victor V skrev om PowerCar Service AB
    Snabbt svar, trevlig personal och bra arbete Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om PowerCar Service AB
    Supertrevligt bemötande (jag är ny kund), kompetenta. Läs mer
  • Nils K skrev om PowerCar Service AB
    Alltid trevliga genuint ntresserade av sina märken i mitt fall FIAT Läs mer
  • Edin C
    Edin C skrev om PowerCar Service AB
    Gjort en 7000 mil service på vår Giulietta!
    Trevligt och smidigt som vanligt. Personlig service i toppklass! En verkstad man kan lita på!
    Tack Niklas & co!!! Läs mer
  • Hasse L skrev om PowerCar Service AB
    Alltid mycket måna om sina kunder! Läs mer
  • Niclas T skrev om PowerCar Service AB
    Bra på kommunikation. Det som är överenskommet gäller. Uppdagas nya problem under servicen/reparationen kontaktas man och förslag på lösningar ges. Seriösa proffs! Läs mer
  • Mats C skrev om PowerCar Service AB
    Har servat hos Power Car sedan 1989 och är mycket nöjd.
    Ärliga proffs som ger mervärde utöver det du frågat om.
    BÄST!!! Läs mer
  • Albert S skrev om PowerCar Service AB
    Jag är mycket nöjd. Trevlig och proffsig personal. Läs mer
  • Marianne E skrev om PowerCar Service AB
    Vår familj har varit kund hos Power Car i över 35 år och de har alltid ställt upp i över 100% . Alltid lika tillmötesgående och vänliga. Det har gjort att man har valt märken som Alfa Romeo och Fiat, för då vet man att man blir väl omhändertagen! Heder åt sådan verkstad!😍 Läs mer
  • Claudia L skrev om PowerCar Service AB
    Jag upplever att jag får ett fantastiskt proaktivt bemötande och en service som är högt över min förväntan! Läs mer
  • Danne A skrev om PowerCar Service AB
    Bästa verkstaden jag varit hos på flera år. Inga överpriser, trevligt och kunnigt bemötande. Är verkligen supernöjd och rekommenderar denna verkstad till alla Alfa och Fiatägare. Kommer aldrig att lämna min bil till någon annan än Powercar i framtiden. Läs mer
  • Ahmad G skrev om PowerCar Service AB
    Hej.
    Jag köpte ny strålkastarspolarlock. Fick snabb och bra service. Trevlig personal och hög kvalité. Läs mer
  • Maj-Britt A skrev om PowerCar Service AB
    Jag har under många år haft PowerCar som "min" bilverkstad .
    Alltid fått vänligt bemötande och god service för min Fiat. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om PowerCar Service AB
    När jag lämnade in bilen fick jag en prisuppgift på strax under 1900 kr. När jag hämtade ut den så var det plötsligt ca 150 kr billigare. Jobbet hade gått fortare än beräknat.

Eftersom min bil är gammal (30+) så var jag först osäker på om jag skulle fixa den alls. Hörde av mig både till Powercar och till en annan verkstad som ligger mycket närmare, på gångavstånd. Den andra verkstan hade en felsökningsavgift, men på Powercar sa de att de inte tog betalt för en enklare felsökning som det var frågan om här. Detta var viktigt för mig eftersom jag inte var säker på att jag skulle behålla bilen om det blev för dyrt.

Men nu funkar den fint och kommer att tuffa på åtminstone ett år till. Läs mer
  • Tore S skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt service och bemötande av personalen på Powercar. Rekommenderas varmt. Hälsningar Tore Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt snabba svar. Bra jobb och utmärkt information Läs mer
  • Pelle F skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra och vettiga förslag på åtgärder. Läs mer
  • Mats C skrev om PowerCar Service AB
    VÄRLDSBÄST!
    Varit kund sedan 1989 och alltid fått bästa service och omvårdnad för bilen. Läs mer
  • Tess D skrev om PowerCar Service AB
    Jag gjorde min 12000-mila service hos Powercar Service AB och fick ett trevligt bemötande och snabb samt proffsig service. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Christian K skrev om PowerCar Service AB
    grym service och alltid trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • P-a B skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt bemötande, alla arbeten och reparationer, service mm på mina bilar utförs med stor skicklighet och sakkunskap. Alltid tillgängliga och förtroendeingivande. jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om PowerCar Service AB
    Trevliga och kunniga. Vänligt och ärligt bemötande. Snabb service. Läs mer
  • Anders L skrev om PowerCar Service AB
    Lämnade in min Alfa för service. Personalen är kunnig och man får ett trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om PowerCar Service AB
    Duktiga, riktigt bra service och fantastiskt bemötande till ett bra pris. Hade gett upp hoppet att hitta en verkligt bra verkstad, men PowerCar är en sådan med hög yrkesstolthet och kompetens:-) Läs mer
  • Tomas I
    Tomas I skrev om PowerCar Service AB
    Snabb utmärkt service till superbrapris!!!!
    Hade problem med lambdavärdet. Lämnade bilen samma dag jag ringde och fick det fixat av Powercar samma dag, inklusive besiktning. Hatten av för far och son som driver Powercar på Novavägen 17 i Huddinge.

Tomas Läs mer
  • Anna Å skrev om PowerCar Service AB
    Alltid väldigt vänliga och hjälpsamma. Service minded utöver det vanliga. De har skött reparationer och service på min bil i fem år på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Peter E skrev om PowerCar Service AB
    Hade kris med hjullagren på min Alfa GT. Enormt bra välkomnande och snabb service. Enormt kunnig personal som bryr sig. Tack än en gång. Läs mer
  • Amin G skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt proffsigt och bra och kunnig!! Läs mer
  • Jan-olof E skrev om PowerCar Service AB
    Powercar släckte bilprovningens tvåor utan problem.
    Mycket bra bemötande och serviceminded personal.
    Kul att det fortfarande finns riktigt duktiga bilmekaniker.
    Kan verkligen rekommendera Powercar. Läs mer
  • Lars B skrev om PowerCar Service AB
    Var vänliga att skjutsa mig fram och tillbaka till Huddinge station Läs mer
  • Anders L skrev om PowerCar Service AB
    Snabb och bra service till rätt pris Läs mer
  • Bosse S skrev om PowerCar Service AB
    Har under 15 år servat mina bilar på Powercar. Jag upplever att jag alltid har fått personlig service med hög kvalitet på arbetet. Powercar har ställt upp även vid driftsproblem och kommit till undsättning vilket legat utanför deras ansvarsområde. Powercar har alltid givit mig det lilla extra som gör att jag ger dem mina varmaste rekommendationer. En verkstad som ger det lilla extra. Läs mer
  • Peter B skrev om PowerCar Service AB
    Tydlig offert, bra bemötande och kunniga.
    Det är fortsatt värt att lämna in bilen här även om det har blivit lite längre bort. Läs mer
  • Bosse W skrev om PowerCar Service AB
    Carlsson pojkar hjälper mig med deras kunskaper med mina Alfa och Fiat ....Bosse Läs mer
  • Avalon C skrev om PowerCar Service AB
    Jättebra, supernöjd! Väldigt trevliga, professionella och prisvärda. Läs mer
  • Yu Q skrev om PowerCar Service AB
    They care about customers. and they also take care of alfa. :) Läs mer
  • Giovanni B skrev om PowerCar Service AB
    Efter mer än 20 år som kund hos Powercar så säger det allt. Läs mer
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om PowerCar Service AB
    Jag har anlitat Powercar Service AB under drygt 10 år med min lilla pärla Alfa Romeo 147 och har alltid lämnat verkstaden nöjd och glad. Jag som kund har bemötts med stor kunnighet och ett engagemang utöver det vanliga. De är lösningsfokuserade och har hjälpt mig med alla upptänkliga bilproblem. Bästa verkstan i Sverige :-)

Med vänlig hälsning
    Gunnel Hyldig Läs mer
  • Qian Y
    Qian Y skrev om PowerCar Service AB
    Really good service. Alfist can trust them to do the job. Läs mer
  • Salcinovic R skrev om PowerCar Service AB
    Snabba, kunniga och otroligt serviceinriktade. Bra priser och framför allt otrolig valuta för pengarna. Om du har en italiensk bil och bor i Stockholm med omnejd måste du låta PowerCar ta hand om din bil.

Stort tack från Kolmården :) Läs mer

Novavägen 17 Port 21, 141 44 Huddinge