Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge PowerCar Service AB

PowerCar Service AB, sid 2

Novavägen 17 Port 21, 141 44 Huddinge — Visa karta

Vi kan italienska bilar - och brinner verkligen för dem!

I vårt familjeföretag har vi lång erfarenhet av både reparation och service av olika italienska bilmärken. Några av de märken vi jobbat med under våra 40 år i branschen är Alfa Romeo, Fiat och Lancia men även Maserati och Ferrari
Vi är idag auktoriserade för Alfa Romeo, Alfa 4c, Fiats personbilar samt Abarth så du kan känna dig trygg med att lämna din bil hos oss och få ett högkvalitativt arbete med rätt reservdelar för just din bil. Vi anser att din bil är värdefull och oavsett skick, ålder och mil så behandlar vi den väl och som om den skulle vara ny.
Vi ser alltid till att hitta den bästa och mest ekonomiska lösningen för just dig och ditt behov.
Vi tar oss an såväl mekaniska som elektriska problem, förbereder din bil inför besiktning och utför service enligt tillverkarens schema eller dina specifika behov och önskemål.

Vi säljer även reservdelar och tillbehör.
Mån-Tor: 07:30-12:00

Albert S skrev om PowerCar Service AB
    Jag är mycket nöjd. Trevlig och proffsig personal. Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om PowerCar Service AB
    Vår familj har varit kund hos Power Car i över 35 år och de har alltid ställt upp i över 100% . Alltid lika tillmötesgående och vänliga. Det har gjort att man har valt märken som Alfa Romeo och Fiat, för då vet man att man blir väl omhändertagen! Heder åt sådan verkstad!😍 Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om PowerCar Service AB
    Jag upplever att jag får ett fantastiskt proaktivt bemötande och en service som är högt över min förväntan! Läs mer
  • Danne A
    Danne A skrev om PowerCar Service AB
    Bästa verkstaden jag varit hos på flera år. Inga överpriser, trevligt och kunnigt bemötande. Är verkligen supernöjd och rekommenderar denna verkstad till alla Alfa och Fiatägare. Kommer aldrig att lämna min bil till någon annan än Powercar i framtiden. Läs mer
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om PowerCar Service AB
    Hej.
    Jag köpte ny strålkastarspolarlock. Fick snabb och bra service. Trevlig personal och hög kvalité. Läs mer
  • Maj-Britt A
    Maj-Britt A skrev om PowerCar Service AB
    Jag har under många år haft PowerCar som "min" bilverkstad .
    Alltid fått vänligt bemötande och god service för min Fiat. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om PowerCar Service AB
    När jag lämnade in bilen fick jag en prisuppgift på strax under 1900 kr. När jag hämtade ut den så var det plötsligt ca 150 kr billigare. Jobbet hade gått fortare än beräknat.

Eftersom min bil är gammal (30+) så var jag först osäker på om jag skulle fixa den alls. Hörde av mig både till Powercar och till en annan verkstad som ligger mycket närmare, på gångavstånd. Den andra verkstan hade en felsökningsavgift, men på Powercar sa de att de inte tog betalt för en enklare felsökning som det var frågan om här. Detta var viktigt för mig eftersom jag inte var säker på att jag skulle behålla bilen om det blev för dyrt.

Men nu funkar den fint och kommer att tuffa på åtminstone ett år till. Läs mer
  • Tore S
    Tore S skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt service och bemötande av personalen på Powercar. Rekommenderas varmt. Hälsningar Tore Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt snabba svar. Bra jobb och utmärkt information Läs mer
  • Pelle F
    Pelle F skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra och vettiga förslag på åtgärder. Läs mer
  • Mats C
    Mats C skrev om PowerCar Service AB
    VÄRLDSBÄST!
    Varit kund sedan 1989 och alltid fått bästa service och omvårdnad för bilen. Läs mer
  • Tess D
    Tess D skrev om PowerCar Service AB
    Jag gjorde min 12000-mila service hos Powercar Service AB och fick ett trevligt bemötande och snabb samt proffsig service. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om PowerCar Service AB
    grym service och alltid trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • P-a B
    P-a B skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt bemötande, alla arbeten och reparationer, service mm på mina bilar utförs med stor skicklighet och sakkunskap. Alltid tillgängliga och förtroendeingivande. jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om PowerCar Service AB
    Trevliga och kunniga. Vänligt och ärligt bemötande. Snabb service. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om PowerCar Service AB
    Lämnade in min Alfa för service. Personalen är kunnig och man får ett trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om PowerCar Service AB
    Duktiga, riktigt bra service och fantastiskt bemötande till ett bra pris. Hade gett upp hoppet att hitta en verkligt bra verkstad, men PowerCar är en sådan med hög yrkesstolthet och kompetens:-) Läs mer
  • Tomas I
    Tomas I skrev om PowerCar Service AB
    Snabb utmärkt service till superbrapris!!!!
    Hade problem med lambdavärdet. Lämnade bilen samma dag jag ringde och fick det fixat av Powercar samma dag, inklusive besiktning. Hatten av för far och son som driver Powercar på Novavägen 17 i Huddinge.

Tomas Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om PowerCar Service AB
    Alltid väldigt vänliga och hjälpsamma. Service minded utöver det vanliga. De har skött reparationer och service på min bil i fem år på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om PowerCar Service AB
    Hade kris med hjullagren på min Alfa GT. Enormt bra välkomnande och snabb service. Enormt kunnig personal som bryr sig. Tack än en gång. Läs mer
  • Amin G
    Amin G skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt proffsigt och bra och kunnig!! Läs mer
  • Jan-olof E
    Jan-olof E skrev om PowerCar Service AB
    Powercar släckte bilprovningens tvåor utan problem.
    Mycket bra bemötande och serviceminded personal.
    Kul att det fortfarande finns riktigt duktiga bilmekaniker.
    Kan verkligen rekommendera Powercar. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om PowerCar Service AB
    Var vänliga att skjutsa mig fram och tillbaka till Huddinge station Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om PowerCar Service AB
    Snabb och bra service till rätt pris Läs mer
  • Bosse S
    Bosse S skrev om PowerCar Service AB
    Har under 15 år servat mina bilar på Powercar. Jag upplever att jag alltid har fått personlig service med hög kvalitet på arbetet. Powercar har ställt upp även vid driftsproblem och kommit till undsättning vilket legat utanför deras ansvarsområde. Powercar har alltid givit mig det lilla extra som gör att jag ger dem mina varmaste rekommendationer. En verkstad som ger det lilla extra. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om PowerCar Service AB
    Tydlig offert, bra bemötande och kunniga.
    Det är fortsatt värt att lämna in bilen här även om det har blivit lite längre bort. Läs mer
  • Bosse W
    Bosse W skrev om PowerCar Service AB
    Carlsson pojkar hjälper mig med deras kunskaper med mina Alfa och Fiat ....Bosse Läs mer
  • Avalon C
    Avalon C skrev om PowerCar Service AB
    Jättebra, supernöjd! Väldigt trevliga, professionella och prisvärda. Läs mer
  • Yu Q
    Yu Q skrev om PowerCar Service AB
    They care about customers. and they also take care of alfa. :) Läs mer
  • Giovanni B
    Giovanni B skrev om PowerCar Service AB
    Efter mer än 20 år som kund hos Powercar så säger det allt. Läs mer
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om PowerCar Service AB
    Jag har anlitat Powercar Service AB under drygt 10 år med min lilla pärla Alfa Romeo 147 och har alltid lämnat verkstaden nöjd och glad. Jag som kund har bemötts med stor kunnighet och ett engagemang utöver det vanliga. De är lösningsfokuserade och har hjälpt mig med alla upptänkliga bilproblem. Bästa verkstan i Sverige :-)

Med vänlig hälsning
    Gunnel Hyldig Läs mer
  • Qian Y
    Qian Y skrev om PowerCar Service AB
    Really good service. Alfist can trust them to do the job. Läs mer
  • Salcinovic R
    Salcinovic R skrev om PowerCar Service AB
    Snabba, kunniga och otroligt serviceinriktade. Bra priser och framför allt otrolig valuta för pengarna. Om du har en italiensk bil och bor i Stockholm med omnejd måste du låta PowerCar ta hand om din bil.

Stort tack från Kolmården :) Läs mer
  • Attila
    Attila skrev om PowerCar Service AB
    Bilen var inne på storservice härom veckan och grabbarna har tagit mycket väl hand om vår 159:a! Väldigt fin service och är det några som kan Alfa så är det PowerCar! Jag ger mina bästa rekommendationer till dem. Nya lokalerna var lite svåra att hitta först, men när man väl fattade att det var första nya byggnaden i industriområdet så var det inga problem. Stort tack för trevligt bemötande och den storservice ni gjorde på vår bil! Ni är grymt bra! Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om PowerCar Service AB
    Bra och snabb service, kan dessutom mycket om vår bil (Alfa Romeo). Rekommenderas till andra ägare av samma märke. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra verkstad med stor yrkesstolthet och stor kompetens inom både nya och gamla bilar. Hittar alltid bästa och billigaste alternativet för kunden. Läs mer
  • Kristofer B
    Kristofer B skrev om PowerCar Service AB
    Bra, snabb och prisvärd service. Kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om PowerCar Service AB
    Bra service, trevlig personal (även om jag blev sjukt fattig av besöket...) Läs mer
  • Margita J
    Margita J skrev om PowerCar Service AB
    Varje gång jag har haft bilen på Powercar känner jag mig trygg och nöjd. Det har aldrig funnits anledning att känna sig lurad som hos många andra hantverkare. Det är viktigt och något jag gärna berättar för vänner och bekanta. Powercar kan sin sak.
    Jag har köpt nya däck, batteri, lampor, fått bilen servad, vid något tillfälle reparerad och genomgången och nu senast besiktigad. Alltid till full belåtenhet. Powercar är ett företag där man blir trevligt bemött och känner sig hemma. Läs mer
  • Mats C
    Mats C skrev om PowerCar Service AB
    Har varit kund sedan 1989 och byter nu mer bil så att jag kan behålla Power Car som serviceställe. Det säger väl allt!! Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om PowerCar Service AB
    De försöker alltid hitta en så bra ekonomisk lösning som möjligt utan att göra avkall på kvalité och säkerhet. Att de dessutom kan besiktiga bilen efter service är en bonus. Läs mer
  • Karolina M
    Karolina M skrev om PowerCar Service AB
    Toppenbra och snabb service, trevlig och tillmötesgående personal! Läs mer
  • Klas T
    Klas T skrev om PowerCar Service AB
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Stig H
    Stig H skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt arbete! Utfört 3000-milservice på min Fiat Panda, kan inte hitta något att anmärka på. Läs mer
  • Sodad I
    Sodad I skrev om PowerCar Service AB
    Hej! Blev otroligt imponerad av deras snabbhet! Lämnade bilen på en tisdag och fick om jag ville hämta ut den på onsdag kväll! Andra ställen hade upp till 3 veckors behandlingstid! Och personalen var sån som om man åkte hem till en vän. Proffsiga men oerhört varma och förstående. Full pott för min del! REKOMEMDERAS STORT! Bilen är i bra händer på detta ställe! Läs mer
  • Rolf T
    Rolf T skrev om PowerCar Service AB
    Jag har bara lovord hur Niclas servade min bil.
    Samt hans mycket trevliga sätt att informera mig.
    Det var en 2 års service på Giuliettan. Läs mer
  • Uffe U
    Uffe U skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt serviceinriktade och seriösa, lämnar mina bilar på service och även alla reparationer som behövs, får alltid en genomgång av arbetet och materialet som använts. En liten och familjär verkstad när den är som bäst. Läs mer
  • Matilda L
    Matilda L skrev om PowerCar Service AB
    Känns alltid tryggt att lämna in bilen på Powercar! Mycket bra service både gentemot bil och mig! Läs mer
  • Snjezana D
    Snjezana D skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt bra service och personligt bemötande Läs mer
  • Felicia O
    Felicia O skrev om PowerCar Service AB
    Har använt Powercar flera gånger till diverse småsaker på en och samma bil. Och jag är jättenöjd. Flexibla, serviceminded och mkt prisvärda. Läs mer

Novavägen 17 Port 21, 141 44 Huddinge