Alla kategorier Tandläkare Skåne Lund Praktikertjänst AB

Kyrkogatan 19, 222 22 Lund — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Praktikertjänst AB

• Jan M
    Jan M skrev om Praktikertjänst AB
    Sökte hjälp för ett besvär, som jag till stor del hade självdiagnosticerat. Väl på plats, så ignorerades delar av min berättelse, och en rotfyllning rekommenderades (en för patienterna kostsam operation...), fastän jag ansåg att min tand levde. Man gjorde vad jag upplevde som otillräckliga röntgenbilder, som jag inte heller förevisades. :(
    Gick därefter till ett annat ställe i Malmö, där man lyssnade på min fullständiga berättelse om hur problemet hade uppstått, och man gjorde fullständiga röntgenbilder som jag fick se också. Där visade sig min självdiagnos stämma, min tand levde kunde tandläkaren meddela efter en undersökning, och den andra tandläkaren hittade dessutom ett litet hål på en intilliggande tand, det hålet hade jag själv känt av då jag tandtrådade (!).
  • Anna N
    Anna N skrev om Praktikertjänst AB
    Bra läge men blev inte nöjd med tandläkaren. Han hade en överlägsen attityd och lite hånfull min när jag försökte få information om ett ingrepp. Nu har jag bytt och tänker definitivt inte gå tillbaka.
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Praktikertjänst AB
    Ligger två minuter från stationen och mitt emot biblioteket vilket är centralt och bra. Bra service och sympatiska tandläkare och sköterskor. Gemytliga lokaler och en klinik man gör till sin familjetandläkare.

Kyrkogatan 19, 222 22 Lund