Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Vasastans Tandläkargrupp

Vasastans Tandläkargrupp

Hälsingegatan 43, 113 31 Stockholm — Visa karta

Vi på Vasastans Tandläkargrupp vill att du ska möta varje dag med ett leende. Det är vårt mål när vi jobbar. Vår mottagning fokuserar på teknisk och estetisk tandvård, och tycker att det är den finaste present du kan ge dig själv.

Här får du högkvalitativ tandvård och bästa möjliga patientservice. Självklart erbjuder vi även allmänna tandvårdsbehandlingar om det är det du behöver. Vi har lång erfarenhet och välutbildad personal.

Varmt välkommen att läsa vidare på vår hemsida, eller kom förbi oss på Hälsingegatan 43 för en konsultation!
Mån: 10:00-17:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Vasastans Tandläkargrupp

• Christina K
    Christina K skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Mycket vänligt bemötande av alla inkopplade personer inklusive receptionen. Bra rekommendationer av tandvårdsprodukter (tandkräm, eltandborste, interspaceborste, tandskölj mm) och dessa råd inte enbart av tandhygienist utan även av receptionist och tandläkare.
    Bra med påminnelse på sms dagen innan inbokad tid hos tandläkare/ tandhygienist
    Patientens bästa hela tiden i fokus !!!!!
    Min solskenshistoria: en provisorisk tandkrona gick sönder en fredag morgon innan jag på söndagen skulle resa på semester. Då man på telefonsvararen uppgav att mottagningen var öppen men att personalen var upptagen åkte jag till mottagningen och fick där veta att personalen endast var på plats för administration och inte patientarbete. Men detta till trots tog tandläkaren och hans sköterska hand om mig och jag fick en ny provisorisk krona. Kände verkligen ett ombryende och ett fokus på "patientens bästa" och en stor tacksamhet mot detta fina omhändertagande.
  • Hakon L
    Hakon L skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    En välskött och professionell tandläkarmottagning med trevliga och kunniga medarbetare.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Jag har blivit väldigt bra bemött trots att jag har en mindre rädsla att gå till tandläkaren. Jag har blivit väl omhändertagen och personalen är väldigt pedagogisk och positiv. Mycket bra energi och kärlek!
  • Anna R
    Anna R skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Träffade tandhygienist för årlig kontroll. Proffsigt & trevligt bemötande👍🏼
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Mycket bra bemötande och proffesionellt.
  • Hampus P
    Hampus P skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Kompetent Tandhygenist
    Trevligt bemöttande
  • Jenny I
    Jenny I skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Peter har varit min tandhygenist i så många år nu. Väldigt duktig, noggrann, vänligt bemötande. Jag har varit en kund hos Vasastans Tandläkargrupp i 20 år nu. Mats är duktig, Lina är vänlig. Jag skulle gärna rekommendera till mina vänner. Jag har faktiskt rekommenderat till 3-4 vänner.
  • Valentina V
    Valentina V skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Mycket trevlig personal med hög kompetens!!!!! Tandläkare Johan Graf är en av de bästa tandläkarna i stan.
  • Hampus C
    Hampus C skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Grymt bemötande. Drog visdomstand dom är jätte duktiga på det dom gör. Jag är riktigt nöjd // tandläkarrädd
  • Anne G
    Anne G skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Vänlig bemötande, tydlig information och blev tilllfrågad om jag önskade extra undersökningar t.ex. Karies undersökning. Modern utrustning. Fick kostnadsförslag för andra icke akuta åtgärd. Besöket var tidseffektivt. Jag är mycket nöjd med besöket.
  • K
    K skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Mats är en oerhört erfaren och kompetent tandläkare som är mycket noggrann men inte åtgärdar ngt i onödan. Dessutom är han trevlig, empatisk och bra om man som jag är känslig/tandläkarrädd. Rekommenderas mycket varmt!!
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Rekomenderar denna klinik verkligen! Tandläkare Mats är jätteduktig. Jag har både blekt mina tänder där och gjort nya skalfasader. Kan inte beskriva hur nöjd jag är med mina nya tänder. Suveräna öppettider och bra service generellt.
  • M-L S
    M-L S skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Jag som hade stor tandläkarrädsla blev tagen på allvar och kan nu gå utan problem. Hade dessutom ett problem som inte Folktandvården kunde lösa bra, men det kunde Mats. Lite dyra men överlägsna.
  • Per W
    Per W skrev om Vasastans Tandläkargrupp
    Det här måste vara Sveriges i särklass bästa tandläkare! Jag har två små barn som pratar med glädje om att gå till tandläkaren. Dessutom har han otroligt snygga lokaler. Och öppettider som gör att de flesta kan gå dit, varannan dag öppnar han tidigt på morgonen och varannan har han öppet til sent på kvällen. Det är annat än folktandvården det!
    Emma K, Jonas F, Daniel T gillar detta

Hälsingegatan 43, 113 31 Stockholm