Vasastans Tandläkargrupp

Vasastans Tandläkargrupp

Ring 08-32 26 40 www.vstg.se

Vi på Vasastans Tandläkargrupp vill att du ska möta varje dag med ett leende. Det är vårt mål när vi jobbar. Vår mottagning fokuserar på teknisk och estetisk tandvård, och tycker att det är den finaste present du kan ge dig själv. Här får du högkvalitativ tandvård och bästa möjliga patientservice. Självklart erbjuder vi även...

24 omdömen om Vasastans Tandläkargrupp

Alexi R
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Har varit en kund hos Vasastans Tandläkargrupp under ca 5 år, vilket jag aldrig ångrat. Hela processen från kontakt till behandling är smidig och professionell. Har hittills endast gjort mindre saker som lagning av hål samt en onlay. Rekommenderas!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Anna O
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Sökte en ny tandhygienist pga av en flytt och blev rekommenderad Vasastans Tandläkargrupp. Trevligt bemötande när jag ringde och bokade tid, väldigt proffsigt bemötande av tandhygienisten som var mån om att göra ett noggrant jobb och det blev ett väldigt bra resultat.

Per-olof S
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Hej! har anlitat både tandhygienist Peter och tandläkare Johan och är mycket nöjd med bokning, bemötande och resultat. Sammanfattningsvis mycket nöjd.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Bibi G
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Högvinsten med bästa tandläkare på 50 år!

Wilhelmina H
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Trevliga, serviceminded och proffsiga. Rekommenderas!

Frida B
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Bra bemötande, och Johan Graf är en riktigt bra tandläkare, rekommenderas varmt!

Harriet B
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Tandhygienist- och tandläkartjänster samt tandblekning. Mycket professionell, god och vänlig betjäning.

Ingvill A
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Alltid trevligt bemötande! Tog bort en visdomstand. Helt utan besvär - efter bedövning var det hela över på 20-30 sekunder. Har bara hatt positiva upplevelser hos Vasastans Tandläkargrupp.

Erik R
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Jättebra bemötande! Fick inte känslan av att dom försöker sälja på en behandlingar man inte behöver .

Stefan L
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Behandling och bemötande från reception, tandsköterska och tandläkare har varit över förväntan :)

Christina K
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Mycket vänligt bemötande av alla inkopplade personer inklusive receptionen. Bra rekommendationer av tandvårdsprodukter (tandkräm, eltandborste, interspaceborste, tandskölj mm) och dessa råd inte enbart av tandhygienist utan även av receptionist och tandläkare. Bra med påminnelse på sms dagen innan inbokad tid hos tandläkare/ tandhygienist Patientens bästa hela tiden i fokus !!!!! Min solskenshistoria: en provisorisk tandkrona gick sönder en fredag morgon innan jag på söndagen skulle resa på semester. Då man på telefonsvararen...

Hakon L
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

En välskött och professionell tandläkarmottagning med trevliga och kunniga medarbetare.

Sebastian A
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Jag har blivit väldigt bra bemött trots att jag har en mindre rädsla att gå till tandläkaren. Jag har blivit väl omhändertagen och personalen är väldigt pedagogisk och positiv. Mycket bra energi och kärlek!

Anna R

Träffade tandhygienist för årlig kontroll. Proffsigt & trevligt bemötande👍🏼

Rolf H
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Mycket bra bemötande och proffesionellt.

Hampus P

Kompetent Tandhygenist Trevligt bemöttande

Jenny I
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Peter har varit min tandhygenist i så många år nu. Väldigt duktig, noggrann, vänligt bemötande. Jag har varit en kund hos Vasastans Tandläkargrupp i 20 år nu. Mats är duktig, Lina är vänlig. Jag skulle gärna rekommendera till mina vänner. Jag har faktiskt rekommenderat till 3-4 vänner.

Valentina V
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Mycket trevlig personal med hög kompetens!!!!! Tandläkare Johan Graf är en av de bästa tandläkarna i stan.

Hampus C
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Grymt bemötande. Drog visdomstand dom är jätte duktiga på det dom gör. Jag är riktigt nöjd // tandläkarrädd

Anne G
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Vänlig bemötande, tydlig information och blev tilllfrågad om jag önskade extra undersökningar t.ex. Karies undersökning. Modern utrustning. Fick kostnadsförslag för andra icke akuta åtgärd. Besöket var tidseffektivt. Jag är mycket nöjd med besöket.

K
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Mats är en oerhört erfaren och kompetent tandläkare som är mycket noggrann men inte åtgärdar ngt i onödan. Dessutom är han trevlig, empatisk och bra om man som jag är känslig/tandläkarrädd. Rekommenderas mycket varmt!!

Lovisa H
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Rekomenderar denna klinik verkligen! Tandläkare Mats är jätteduktig. Jag har både blekt mina tänder där och gjort nya skalfasader. Kan inte beskriva hur nöjd jag är med mina nya tänder. Suveräna öppettider och bra service generellt.

M-L S
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Jag som hade stor tandläkarrädsla blev tagen på allvar och kan nu gå utan problem. Hade dessutom ett problem som inte Folktandvården kunde lösa bra, men det kunde Mats. Lite dyra men överlägsna.

Per W
Skrev om Vasastans Tandläkargrupp

Det här måste vara Sveriges i särklass bästa tandläkare! Jag har två små barn som pratar med glädje om att gå till tandläkaren. Dessutom har han otroligt snygga lokaler. Och öppettider som gör att de flesta kan gå dit, varannan dag öppnar han tidigt på morgonen och varannan har han öppet til sent på kvällen. Det är annat än folktandvården det!

Emma K och Jonas F gillar detta