Alla kategorier Övrigt Värmland Kristinehamn Solo Me AB

Strandviksvägen 23, 660 57 Väse — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Solo Me AB

• Hannes S
    Hannes S skrev om Solo Me AB
    Som tidigare talare sagt: bra utbud, halvadant pris. Men personalen har grym kundkontakt och bemöter alla på ett snyggt och trevligt sätt!
  • anne-cathrine r
    anne-cathrine r skrev om Solo Me AB
    Butiken som har allt! Åtminstone vad gäller för att klara livhanken. Dyrt, men det är ju en pressbyrå trots allt, svårt att tro. Om jag saknar mamma går jag bara ner och får hjälp av Leffe. Han fixar det mesta
  • Jenny  W
    Jenny W skrev om Solo Me AB
    Grymt trevlig o bra service!
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Solo Me AB
    Pressbyrån ligger nära och bra för en studentgatebo när man måste köpa något nu. Som till exempel när cigaretterna är slut, eller när mjölken har blivit dålig och man absolit måste ha en skvätt i kaffet innan man drar till en föreläsning. Personalen är hur trevlig som helst, och hälsar vänligt när man kliver in genom dörren. Det som är jobbigt är att man inte kan handla allt på detta närliggande ställe, eftersom priserna ligger något högre än på en mataffär, men som sagt, är det något man behöver just precis nu så är det rätt ställe att gå till.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Solo Me AB
    Kan kallas för studenternas tjuv eftersom pressbyrån ändå är pressbyrån med priser därtill. Personalen vid pressbyrån univeristetet är dock supertrevlig och hjälpsam. Jag har inga speciella rekommendationer eftersom utbudet är detsamma i alla pressbyråer. Ett tips är dock att handla med måtta eftersom ekonomin lätt kan bli lidande annars.
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Solo Me AB
    Tror detta är räddning för de som bor på universitetsområdet. Här kan man finna nästan allt: panikmiddagen, accessoarerna till outfitten, dagenefter-kittet, studiemotivationen och så det vanliga pressbyrånutbudet. Här finns även den trevligaste personalen och butiken med de bästa öppetiderna i stan. Helt enkelt örebrostudenternas 112.
  • Martina T
    Martina T skrev om Solo Me AB
    Vad skulle vi göra utan pressbyrån? Har räddat mig i många situationer. Jättetrevlig personal. Minus för priset och äcklig konsistens på korven. Men har bra utbud, allt från lösgodis och konserver till strumpbyxor. Här kan man ta ut pengar när det bara finns 500-lappar i bankomaten.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Solo Me AB
    Pressbyrån vid universitetet är en jättetrevlig liten butik. Personalen är alltid trevlig och ger ett glatt bemötande. De har en perfekt blandning med lösgodis och massa annat smått och gott:=) Perfekt när man känner sig lite sliten och inte orkar gå någon längre sträcka för att handla!
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Solo Me AB
    Utöver det vanliga pressbyrå-utbudet, som godis och läsk, finns det även lite matvaror och skolprylar (pennor, kollegeblock, m.m) när det krisar i kylen och skolväskan.
    Som i alla pressbyråbutiker är det ganska dyrt men med tanke på att de har Örebros trevligaste personal så känns det helt ok!
  • Jenny  G
    Jenny G skrev om Solo Me AB
    Den bästa pressbyrån i Sverige! Alltid schysst personal som är mycket tillmötesgående. Otroligt att ni står ut med oss under nollningen när vi alltid sammlas hos er. Gillar ert erbjudande m två korvar och en dricka för 25, fast ja vill ha fanta till, inte cola eller bonaqua ;) Måste ju som student säga att pressbyrån är lite dyrt, men man kan inte få allt!
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Solo Me AB
    På den här Pressbyrån har de jättetrevlig personal och man kan lita på att man alltid får ett bemötande utöver det vanliga. Det finns det mesta man kan behöva... och det ligger nära oss studenter. Dock inga studentvänliga priser, men man kan inte få allt.
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Solo Me AB
    Utöver att pressbyrån har väldigt bra(men dyrt) utbud, är detta min absoluta favoritpressbyrå i hela landet. Läget gör sitt, tillsammans med att personalen, speciellt mannen/gubben som jobbar där som har grym kundkontakt.

Strandviksvägen 23, 660 57 Väse