Pretty Smile AB

Läs vad 5 kunder tycker om Pretty Smile AB

• Gun-britt T

2014-10-24

Gun-britt T skrev om Pretty Smile AB
    Professionell! , Alltid trevligt bemötande från hela personalen, kompetent och lyhörd. Förklarar hela tiden på ett enkelt sätt vad hon gör och det får mig att känna mig trygg. Öppen dialog om behandlingsalternativ.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    Gylin Dental AB
    4.8 / 5 i betyg — 169 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • Niklas T

2014-10-22

Niklas T skrev om Pretty Smile AB
    Har gått hos Pretty Smile de senaste åren och är väldigt nöjd. Känner mig alltid lugn och trygg med tandläkare Helena, då hon alltid berättar vad hon gör och tar det i en lugn takt. Blir alltid professionellt och trevligt bemött. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2014-10-04

Mikael J skrev om Pretty Smile AB
    Går på årliga kontroller hos Helena på Pretty Smile. Alltid känt mig trygg då besöket alltid omges av ett lugn. Inget stress och Helena berättar alltid vad hon gör och stämmer hela tiden av vilket gör att man känner sig lugn och är med i vad som händer. Tryggt, respektfullt och väldigt gott bemötande. Läs mer
    Farsta Tandvårdsteam
    4.8 / 5 i betyg — 160 omdömen
    Badge2019
    "Tandkoll! Gillar tandläkare Cassel! Lugn & trevlig Inga direkta förväntningar"
  • 2014-09-30

Monica A skrev om Pretty Smile AB
    Jätte nöjd med Helena berättar alltid innan vad hon ska göra och hon är aldrig försenad :) Läs mer
  • Robert A

2014-05-26

Robert A skrev om Pretty Smile AB
    Jag har bara bra att säga om Pretty Smile! Har gått hos dom i tre år nu och skulle aldrig byta. Otroligt bra och lyhörda. Man slipper känna ångest över att gå till tandläkaren. Läs mer
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 371 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"

Bästa Tandläkarna nära Pretty Smile AB:

Svea Tandklinik (1.5km)
Virve R Virve R tycker:
“Har inte haft en värre erfaren...” Läs mer
Mijodent AB (2.1km)