Alla kategorier Plåtslagare Stockholms län Sundbyberg Primans Tak & Plåtslageri AB

Primans Tak & Plåtslageri AB

Kyrkogatan 7, 172 32 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Primans Tak & Plåtslageri är det lilla byggföretaget med de stora ambitionerna. Vi sätter alltid kvaliteten och våra kunder i fokus och har ett brett utbud av tjänster. Här kan du få hjälp med allt från plåtslageri till takarbeten eller badrumsrenovering. Inget jobb är för litet eller för stort för oss.

Vi åtar oss uppdrag i hela Stockholmsområdet och jobbar både med privatpersoner och företag. Med oss betalar du aldrig mer än det pris som står på offerten, det lovar vi. Dessutom jobbar vi alltid snabbt, effektivt och noggrant.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 5 kunder tycker om Primans Tak & Plåtslageri AB

• Henna P skrev om Primans Tak & Plåtslageri AB
    Plåttaks renovering av 300 kvm!

Grymma på alla sätt och vis, från säljaren Daniel fick vi ett stort förtroende. Ärliga, korrekta från start till finish.

Projekt ledaren Anton är toppklass och vi kommer anlita dem igen till våren! Läs mer
  • Nikan G skrev om Primans Tak & Plåtslageri AB
    Väldigt duktiga och bra service!

Vi anlitade dem för ett projekt på Vanadisvägen 22 där hela taket skulle läggas om. Dem har utfört jobbet professionellt, har kunnat hålla tidsplan samt fasta priset. Läs mer
  • Sanger K skrev om Primans Tak & Plåtslageri AB
    Kvalité, proffsigt och prisvärd Läs mer
  • Rigmor Mats B skrev om Primans Tak & Plåtslageri AB
    Vi behövde lägga om vårt tegeltak och tillika vår skorsten. Primans Tak la ett anbud och vi godtog det efter några förhandlingar. Ägaren Anton Sötnik gav ett tillförlitligt intryck och gav diverse råd, som gjorde att vi valde just det företaget. Han verkade veta vad han talade om. De började arbetet i stort sett när de skulle och avslutade även i avtalad tid. Han hade yrkeskunniga män som visste vad som skulle göras och han var själv där regelbundet och såg till att det blev gjort.
    Efter slutfört arbete anlitade vi en besiktningsman för att försäkra oss om att arbetet som utförts var av god kvalitet. Han hade inte något att anmärka.
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Primans Tak & Plåtslageri AB till andra.
    Rigmor och Mats Bohman Läs mer
  • Bertil U skrev om Primans Tak & Plåtslageri AB
    Duktig säljare
    Trevlig personal som utförde arbetet. Läs mer

Kyrkogatan 7, 172 32 Sundbyberg