Alla kategorier Övrigt Skåne Eslöv Primero Städ

Primero Städ

Södergatan 20, 241 30 Eslöv — Visa karta

Primero Städ är en städfirma som expanderar runt om i Skåne och tar allt mer marknadsandelar. Vi är verksamma i Malmö, Kristianstad, Helsingborg, Hässleholm, Ängelholm, Ystad och resten av Skåne län.Vi erbjuder allt ifrån hushållsnära tjänster såsom kontorsstädning, trappstädning, flyttstädning, fönsterputsning och hemstädning. Vi sköter städningen så du kan fokusera på annat! Med fokus på långsiktiga kundrelationer ser vi till att städningen utförs på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt.

Läs vad 1 kund tycker om Primero Städ

• Kristian B
    Kristian B skrev om Primero Städ
    VARNING!!! VARNING!!!
    Flyttstädning kanske dom duger till för då finns det ju ingenting kvar för personalen att STJÄLA!!!
    Om ni nu mot all förmodan trots allt ändå skulle anlita Primeros tjänster så skulle jag inte rekommendera er att släppa personalen ur sikte.
    Jag är ytterst glad(?) att jag var hemma vid detta, första och garanterat enda tillfället, för vem vet vad som hade försvunnit om jag inte hade varit det?
    Att man sedan möts av ett arrogant och mycket ointresserat bolag när detta påtalades gör att man får känslan att dom är likadana hela bunten!

Södergatan 20, 241 30 Eslöv