Alla kategorier Övrigt Skåne Eslöv Primero Städ

Primero Städ

Södergatan 20, 241 30 Eslöv — Visa karta

Primero Städ är en städfirma som expanderar runt om i Skåne och tar allt mer marknadsandelar. Vi är verksamma i Malmö, Kristianstad, Helsingborg, Hässleholm, Ängelholm, Ystad och resten av Skåne län.Vi erbjuder allt ifrån hushållsnära tjänster såsom kontorsstädning, trappstädning, flyttstädning, fönsterputsning och hemstädning. Vi sköter städningen så du kan fokusera på annat! Med fokus på långsiktiga kundrelationer ser vi till att städningen utförs på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt.

Läs vad 2 kunder tycker om Primero Städ

• Johan W
    Johan W skrev om Primero Städ
    Vi är inte nöjda. De kom för sent till flytten i Lund en lördag eftersom de sa sig ha en tung flytt i Helsingborgstrakten med flera trappor tidigare under dagen. Ca 2 h sena, vi fick information om förseningen samma dag, bättre än ingen info alls, men inte bra, dessutom kom flyttgruppen i omgångar under ca 45 minuters tid. Vi fick fyra flyttkillar men en av sa vid ankomst att han bara kunde bära kuddar pga ryggont så jag fick bära/flytta möbler i stort sätt hela tiden. Av de fyra killarna som hjälpte oss kunde en tala lite svenska, det hade varit OK om de var bra på engelska men språkkunskaperna var begränsade, vilket försvårar. Två av fyra flyttkillarna var mycket tjänstvilliga och duktiga, men tyvärr var de andra två för trötta eller skadade. Deras chef har pressat dem för hårt genom att boka in två ganska tunga flyttlass samma lördag. De missade nya bostadens adress och jag fick vänta ca 10 min fastän de sa att de visste exakt vart de skulle när flyttlasset lämnade gamla bostaden. Det är ca 500 m mellan gamla och nya. Vid efterföljande flyttstädning noterade vi att företaget har som strategi att städa undermåligt 1a gången för att efter anvisningar från kunden bättra på och göra 2a städningen bra. Jag tycker det är dålig, beräknande och utmanande stil att inte göra ett bra jobb genast. Om en frisör agerat likadant hade denne varit utan kunder efter en månad.
    Gift par som inte har särskilt höga krav på andra människor Läs mer
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Primero Städ
    VARNING!!! VARNING!!!
    Flyttstädning kanske dom duger till för då finns det ju ingenting kvar för personalen att STJÄLA!!!
    Om ni nu mot all förmodan trots allt ändå skulle anlita Primeros tjänster så skulle jag inte rekommendera er att släppa personalen ur sikte.
    Jag är ytterst glad(?) att jag var hemma vid detta, första och garanterat enda tillfället, för vem vet vad som hade försvunnit om jag inte hade varit det?
    Att man sedan möts av ett arrogant och mycket ointresserat bolag när detta påtalades gör att man får känslan att dom är likadana hela bunten! Läs mer

Södergatan 20, 241 30 Eslöv