Prinero

Prinero

Ring 08-582 439 00 prinero.se

Välkommen till oss på Prinero! Vi driver ett tryckeri som erbjuder kvalitet och har kända varumärken till bra priser. Hos oss hittar du rollups, banderoller, vepor, mässväggar, beachflags, affischer, visitkort, foldrar, mappar och mycket mer. Vad du än behöver inom trycksaker och profilprodukter! Miljöfokus på material och...

77 omdömen om Prinero

Jana L
Skrev om Prinero

Vi beställde våra inbjudningskort till bröllopet. Bra service, snabb tryckning och snyggt resultat!

TriffiQ
4.5/5 i betyg av 340 omdömen 4.5 av 340 omdömen

Alltid ett professionellt bemötande, lugnt och stilla. Man känner sig som en vip-gäst.

Djurgårdens Färjetrafik Ab D Djurgårdens Färjetrafik Ab D
Social S
Skrev om Prinero

Bra och snabb service. Hjälpsamma mot oss som UF-företag vilket är uppskattat. Vi rekommenderar Prinero starkt!

Mathias S
Skrev om Prinero

Snabb och smidig service till ett mycket bra pris. Vi kan starkt rekommendera Prinero.

Emil B
Skrev om Prinero

Professionellt bemötande från början till slut.

László F
Skrev om Prinero

Fick snabbt prisförslag för några böcker som skulle spiralbindas. Samma dag svängde jag förbi och fick lov att titta på medan materialet beskärdes och spiralbands. Jag fick intrycket att hela gänget på Prinero jobbar i en väldigt familjär anda. Det var ett högst personligt bemötande och väldigt skoj att se kunnigt folk utföra hantverket. Jag återkommer garanterat med nya uppdrag. Rekommenderar starkt för både kvalitet, pris och bemötande.

Ola B
Skrev om Prinero

Vårt företag Nepa har köpt displayutrustning hos Prinero. Vi har kort framförhållning men trots det fått mycket gott mottagande och en prickfri produktion och leverans. Jag är mycket nöjd med Prinero och har upplevt samma resultat vid tidigare köp från annat företag.

Sally S
Skrev om Prinero

Fick snabb och bra hjälp via kundservice på mejl. Beställde publikklappor med dubbelsidigt tryck. Fint tryck, kom snabbt. Jättenöjd med service, hjälp och färdig produkt.

Anova E
Skrev om Prinero

Köpte foldrar. Fantastiskt kundupplevelse, Prinero levererar med ett väldigt stark positivt intryck. Super trevlig personal, snabba svar, lätta att ha att göra med, måna om att produkten man beställer skall uppfylla ens förväntningar. Hög kvalitet på själva produkten, till ett förmånligt pris. Kommer att handla där igen utan tvekan.

Patricia  P
Skrev om Prinero

Service i världsklass och 100% kundorienterade! Gör det omöjliga möjligt utan minsta tvekan! Fantastiska produkter, snabba leveranser och lättillgänglig kundservice. Alltigenom ett toppentryckeri som jag kan rekommendera till alla!

Tina P
Skrev om Prinero

Hög service och ett otroligt trevligt bemötande .

Christopher C

Lars was really professional and fast with the service, is not the first time that I place and order and will not be the last for sure.

Anders
Skrev om Prinero

Beställde ett mässbord med kort varsel, fick bra återkoppling snabbt och en leverans i god tid med ett mycket bra resultat

Maria E
Skrev om Prinero

Superservice, proffsigt och hjälpsamt och humana priser! Kreativa personer som kan teknik, det är fint att få jobba med!

Tobias G
Skrev om Prinero

Bra bemötande och enkla att ha att göra med.

Fredrik H
Skrev om Prinero

Kanon service! Jättefina produkter och snabb leverans!

Joel I
Skrev om Prinero

Acceptabelt. Förväntade mig inte att det skulle vara specialleverans istället för postnord, men det är alltid uppskattande.

Christa T
Skrev om Prinero

Köpte ipad-ställ av Prinero och är mycket nöjd med bemötandet. När felaktig vara levererats åtgärdades misstaget snabbt och enkelt. När produkten gick sönder skickades reservdelar redan nästa dag. Prinero svarar snabbt på mail, är otroligt tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade.

Amanda H
Skrev om Prinero

Mycket bra support när vi behövde hjälp och var väldigt trevliga. Vi fick svar på allt och kan inte vara mer nöjda.

Filip Ö
Skrev om Prinero

Vi blev väldigt trevligt bemötta av personalen som hjälpte oss på plats. Vi blev väldigt nöjda med checkarna som dessutom trycktes på direkten!

Maria B
Skrev om Prinero

Väldigt bra bemötande och även förklaring till olika filtyper som kan användas i trycket. Köpte en Roll up. Bra återkoppling på ändringar mm. Speciellt i förhållande till priset.

Bodil G
Skrev om Prinero

Köpt mappar med tryck. Bra bemötande, tog lite tid innan jag fick kontakt men sen flöt det på bra. Tänker återkomma.

Roland A
Skrev om Prinero

Bra, men portot var dyrt. 200kr för ett litet paket.

Lena R
Skrev om Prinero

En jättebra hemsida med mallar och beskrivning som hjälpte mig i min beställning. Däremot var det ingen feedback på frågor via frågeformuläret på sida samt ingen återkoppling när jag lämnade telefonmeddelande. Resultatet på beställningen vart till slut jättebra!

Prinero och Lasse gillar detta
Svar från Prinero

Hej Lena! Kul att du är nöjd med din beställning! Jag ber så mycket om ursäkt för dålig återkoppling. Det hör till ovanligheten att vi missar svara på frågor från våra kunder.

Maria C
Skrev om Prinero

Sökte miljövänligt tryckeri och fann Prinero, som imponerade ju mer jag läste om deras arbete för hållbarhet. Trots liten specialupplaga – poster för Mustaschkampen – svarade de på alla mina frågor och hjälpte till över förväntan. När alla frågetecken väl var uträtade blev jobbet gjort på nolltid.

Erica N
Skrev om Prinero

Bra! god kontakt snabba svar bra slut produkt. Ingen nere i skåne klara av mitt uppdrag men ni gjorde😄

Jörgen S
Skrev om Prinero

Lars var kung i veckan. Väldigt bra service. Jag kommer tillbaka.

Nada B
Skrev om Prinero

Prinero är det bästa företag vi som företag har bokat! Jag hade kontakt med flera andra som inte visade på samma service som Prinero. Lars var kontaktbar flera ggr per dag han förstod vad jag ville ha för något. Han satte upp design förslag på hela våran monter för mässan. Jag är mållös hur bra man kan vara som företag och hur snabbt man fixade allt. Vi på hela företaget är sååååå nöjda!!!!! Vi kommer att anlita Prinero igen utan tvekan! Jag kan rekommendera Prinero till alla som vill ha snabb hjälp, bästa servicen, dem...

Linus H
Skrev om Prinero

Prinero hjälpte oss med ett studentprojekt där vi behövde genomskinliga loggor till våra produkter. Vi fick ett snabbt och professionellt bemötande vilket var väldigt bra då vi var under tidspress att få fram loggorna. Loggorna var kvalitetsmässigt högklassiga och tillfredsställde alla våra krav. Mvh, Linus Hultkrantz för Air of Sweden

Stefan L
Skrev om Prinero

Fantastisk service från första samtalet till företaget. Proffsigt bemötande. Produkterna höll högsta klass och dessutom med snabb leveranstid som man oftast inte är bortskämd med.

Sanna P
Skrev om Prinero

Jag fick snabba svar, dels på offertförfrågan och andra frågor. Snabb service och valmöjligheten att få leveransen hem eller att hämta upp själv = fraktfritt. Trevligt bemötande vid upphämtning av leveransen. Möjlighet att bli fakturerade eller betala kontant. Bra priser. kan varmt rekommendera Prinero till alla som behöver bra hjälp med sina trycksaker.

Linda W
Skrev om Prinero

Bemötandet och servicen från Prinero var fantastisk, från början till slut! Jag kommer definitivt att rekommendera dem till andra. Jag (mitt företag) beställde tryckning av en rapport.

Måns C
Skrev om Prinero

Bra bemötande. Trycksakerna blev som jag ville ha dom. Leverans snabbare än utlovat vilket var bra.

Jeanette L
Skrev om Prinero

Tack Prinero för er hjälp med Vatten för Vattens tryckmaterial. Vi är supernöjda med våra fina broschyrer och vykort, och ett extra stort tack för en grym service!

West-Tech
Skrev om Prinero

Mycket bra kvalité på materialet och även supporten är kanon! Likaså smidig process och bra leveransmöjligheter. Med ett lägre pris hade det varit 5/5

Dan S
Skrev om Prinero

jag rekommenderar Prinero starkt. Har själv använt deras tjänster ett par gånger och har blivit nöjt alla gånger!

Prinero och Lasse gillar detta
Peter K
Skrev om Prinero

Första gången jag använde tjänsten och jag är inte nöjd med resultatet. Har fått en leverans som inte är skuren med crop marks kvar papperskorgen med alla

Svar från Prinero

Hej Peter! Tack för din kommentar och ditt tålamod. Vilken tur att det bara var ett missförstånd och att du hittade dom rätta trycksakerna till slut, och tack för att du tog dig tid att ändra ditt betyg! Ha det bra! Mvh Lars på Prinero

Katarina H
Skrev om Prinero

Fick hjälp med att färdigställa annons som skulle varit färdig typ igår. Inga problem! Sitter och bläddrar i tidningen just nu och annonsen finns där! och bra blev det då folk har redan ringt och beställt!

Sten Åke F

Behövde få en snabb leverans av 1.000 reklamblad. Trevligt bemötande, snabbt och enkelt med bra kvalitet.

Bent F
Skrev om Prinero

Mycket nöjd med både support och slutprodukt.

Jenny H
Skrev om Prinero

Vi behövde material i sista minuten - och Prinero visade sig vara ett utmärkt val! Snabb och effektiv service, och vi är helnöjda med produkterna. Rekommenderas!

Elin J
Skrev om Prinero

Jag var intresserad av lampor till min pop-up vägg och blev ombedd direkt att skicka in bilder på min vägg eftersomjag inte visste var den var köpt. Svar kom ganska snabbt och mycket god service. Dom tog reda på direkt vilket märke min vägg var(till skillnad från andra företag som jag också kollade upp) Enda anledning till köp hos prinero var den goda servicen med mycket kunskap och rkitigt trevlig personal!

Lotta W
Skrev om Prinero

Snabb leverans till ett mycket förmånligt pis med bra kvalitet!

Pia S
Skrev om Prinero

Bra och snabb service, trevligt bemötande.

Orcar U
Skrev om Prinero

Superproffsiga och snabba (levererade på två dagar). Vi kommer fortsätta beställa från dem.

Mia B
Skrev om Prinero

Trevliga och snabba! Rekommenderas!!!

Jonatan H
Skrev om Prinero

Smidigt tryckeri som tryckte riktigt fina wire-o böcker. Rekomenderar Prinero till alla som vill trycka något.

Felicia C
Skrev om Prinero

Vårt UF-företag beställde etiketter till vårt läppbalsam från Prinero och vi är supernöjda med både service och kvalité. Vi kan varmt rekommendera Prinero och vi är glada att de ställer upp för oss UF-företagare! Tack från LIP ECO UF :-)

Anne S
Skrev om Prinero

Vi är jättenöjda med Prineros fantastiska service. Snabba och hjälpsamma med gott resultat. Vi kan varmt rekommendera andra att använda Prinero. Hälsningar Anne Sjöberg WinCraft SE AB

Isabelle
Skrev om Prinero

Utmärkt service! Hade en specialbeställning och det var inga problem för dem att ordna denna på otroligt kort tid. Resultatet blev dessutom bättre än förväntat. Trevligt personligt bemötande och en mycket lättanvänd webshop. Jag rekommenderar verkligen Prinero!

Vicky H
Skrev om Prinero

Proffesionellt och snabbt tryckeri som jag beställt info- och produktblad, broschyrer och roll-uper ifrån. Alltid snabb service till bra pris. Perfekt om man jobbar på en inhouseavdelnning och producerar marknadsföringsmaterial eftersom de har en snygg och enkel webbshop där man lägger sina beställningar. Rekommenderas varmt!