Printer.se

Printer.se

printer.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till PRINTER! Vi kallar oss ett tryckeri utan att ha några egna tryckpressar. Genom att inte ha några egna tryckpressar saknar vi också begränsningar i vad vi kan göra. Istället för att lägga tid och pengar på utrustning lägger vi tid på dig som kund, för att garantera att det du väljer att trycka genom oss levereras...

89 omdömen om Printer.se

Sedan starten hos Reco 2017

Per Lars Henry J

Hej, Jag tyckte att allt funkade kanon. Nöjd med service och slutprodukt.

Lars Johan G
Skrev om Printer.se

Bra kvalitet och snabb leverans på skyltarna vi beställde! Schysst att vi även fick hjälp med designen.

Joakim L
Skrev om Printer.se

Väldigt bra service och produkter. Snabba och enkla att ha göra med. Kan starkt rekommendera!

Robert Björn D

Printer, är den bästa leverantören av allt inom tryck, prylar ja you name som går att på tag i! Alltid så härliga att ha att göra med!

Daniel R
Skrev om Printer.se

Snabb och smidig hjälp. Rekommenderas.

Anders N
Skrev om Printer.se

Uppskattar kompetent rådgivning och speciellt när priserna är mer än konkurrenskraftiga vid beställningen. Leverans i tid och kvalitativa produkter!

Oliver Markus Karl O

Printer är allt man vill ha hos en leverantör på tryck. Lyhörda, snabba och och bra service. Aldrig varit missnöjd med varken bemötande eller kvalité på produkten. Rekommenderas starkt!

Peter J
Skrev om Printer.se

Vänliga snabbfotade och pricksäkra. En grym partner till Hus av Trä!

Cleaning By Emily

Assåååå, Stefan och Printer är bästa! Kommer vara deras kund till pension.

Svar från Printer.se

Tusen tack för dina fina ord:)

Lars O
Skrev om Printer.se

Vi beställer väldigt sällan profilkläder och har dålig koll på priser och kvalitet. Men Printer levererade inte bara imponerande snabbt utan även riktigt bra produkter (i vårt fall - lurviga och mysiga hoodies) till ett bra pris. Vi är väldigt nöjda och skulle välja dem igen om vi kommer köpa mer produkter framöver.

Svar från Printer.se

Vi är glada när våra kunder är glada. Superkul Lars och tack för din beställning

Samantha S
Skrev om Printer.se

Fantastiskt smidigt att arbeta med Printer.se. Några saker vi verkligen uppskattade var deras snabba återkoppling och korta leveranstider samt att de är väldigt service-minded! Jag blev speciellt imponerad över Per-Olas fina bemötande och kunskap. Vi beställde filmposters men det kommer bli en hel del annat framöver då vi ser att de kommer bli en fin samarbetsparter till oss på United. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera dom vidare! Tack till teamet på Printer.se! På återseende :) //Samantha United

Svar från Printer.se

Vad kul att du är så nöjd med PerOla, han är en riktig klippa:)

Minna B
Skrev om Printer.se

Snabb återkoppling och trevligt och hjälpsamt bemötande.

Ida N
Skrev om Printer.se

I can highly recommend Printer.se! Their service has been professional and helpful from start to finish. With his expertise, Stefan has guided and helped us to produce what we have ordered and in a short time. We are very happy with their work and will be happy to work with them again.

Svar från Printer.se

Thank you Ida for your kind words. You are mostly welcome back

Tove L
Skrev om Printer.se

Snabba svar, utmärkt service och kvalité på det jag beställde och dessutom hade jag extra bråttom och det var inga problem vad gäller leverans!

Tue S
Skrev om Printer.se

Levererade enl ök och med mycket gott resultat. Kommer med all säkerhet använda mig av deras tjänster i framtiden. Också trevligt och personligt bemötande från personal.

Antje S
Skrev om Printer.se

Snabb och mycket flexibel service. Mycket hög kvalité på produkterna.

Thomas N
Skrev om Printer.se

Bra och snabb service! Dessutom snabb leverans

Casper C
Skrev om Printer.se

Snabbt och proffsigt bemötande med bra produkter som levereras i tid.

Ulrika F
Skrev om Printer.se

Snabb leverans och tillmötesgående personal.

Tina L
Skrev om Printer.se

Elin er min favoritleverandør: hun er altid klar til at hjælpe, og produkterne er præcis som vi ønsker dem. Vi kommer til at samarbejde i mange år:)

Svar från Printer.se

Tusen tack för fina ord:) Vi hoppas också på ett långt samarbete

Malin L
Skrev om Printer.se

Lyhörda kring önskemål produkter, snabb återkoppling och pålitliga leveranser.

Robert A
Skrev om Printer.se

Printer var enormt proffsiga, snabb och smidiga att arbeta med! Rekommenderar dem varmt :-)

Olof B
Skrev om Printer.se

Trevligt och proffsigt bemötande! Vi hade en stor beställning och en väldigt tajt deadline. Det var pennor, block, tröjor, vattenflaskor, profilkläder m.m. Printer lyckades lösa allt snabbare än förväntat och var otroligt service minded. Kan varmt rekommendera!

Peter J
Skrev om Printer.se

Grym service kompetens och proaktivitet!

Clara W
Skrev om Printer.se

Jag beställde ett tiotal produkter till organisationen jag jobbar på, bl a roll-ups, collegetröjor, affischer och visitkort. Fick ett proffsigt men personligt bemötande, snabb och pålitligt återkoppling och stor hjälp i att få ut det allra bästa av min beställning till ett bra pris.

Douglas S
Skrev om Printer.se

Vi har köpt blandat från Printers utbud, både profilkläder, packtejp och mässmaterial. Anledningen till varför vi valt Printer varje gång är utbudet i kombination med servicen och kunskapen. Precis vad vi behöver!

Markus L
Skrev om Printer.se

Snabbfotade, kunniga och prisvärda. En grym partner till oss som företag!

Ange R
Skrev om Printer.se

Snabb service och ett bra tålamod! Tack, vi är supernöjda!

Ij Träning Och Kampsport Ab

grymt snabb service , Stefan var grymt bra hjälp!!!

Sara J
Skrev om Printer.se

Jätte bra service och kundbemötande , fick bra förslag på trycksakerna jag tillslut beställde kan verkligen rekommendera Stefan . Han gör sitt yttersta för att du som kund ska bli nöjd och jobbar väldigt effektivt ☺️🙏🏼

Techhubb S
Skrev om Printer.se

Snabb leverans, bra kommunikation och jättebra resultat!!

Togo U
Skrev om Printer.se

Jag köpte våtservetter med mitt UF företags logga på. Paketet kom i tid och var precis det jag hade förväntat mig. När det var lite krångel med fakturan fick vi bra hjälp från printer så det löste sig snabbt. Över lag hade jag en positiv upplevelse.

Svar från Printer.se

Hej Togo UF. Vi upplevde att du var en positiv kund så det är ömsesidigt med en positiv upplevelse.

Scandinavian R

Bra service, snabba leveranser

Svar från Printer.se

Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer i novemberkylan:=)

Telfa A
Skrev om Printer.se

Vi köpte små handspritspumpar med tryck på som vi blev väldigt nöjda med. Bra kontakt under beställnings processen.

Svar från Printer.se

Vad kul att du blev nöjd med både produkterna och bemötandet. Lycka till med handspriten, hoppas att den kan mota bort några elaka bakterier

Pe T
Skrev om Printer.se

Jag hade en fakturafråga och fick snabbt svar på mina frågor. Jag upplevde att det finns engagemang och stor vilja att ge en god kundupplevelse.

Batteripoolen A

Snabb och bra service och snabb leverans. Produkterna levde upp till förväntningarna.

Svar från Printer.se

Tusen tack för ditt omöme. Hoppas att du får nytta av produktrna

Stefan J
Skrev om Printer.se

Sjukt smidigt och enkelt att beställa trycksaker. Bra service och snabb leverans!

Wild G
Skrev om Printer.se

Trevligt bemötande och bra kvalitet på produkten. Utan tvekan ett företag jag gärna skulle anlita igen!

Svar från Printer.se

Tusen tack! Vi är glada att du blev nöjd med din order

Peter K
Skrev om Printer.se

Proffsiga, bra pris och fantastisk support. Imponerande att få ett mejl med informationen, att om 30 minuter anländer din försändelse, aldrig varit med om något liknande.

Emma R
Skrev om Printer.se

Använder Printer.se för tryck till vårt bolag. Har köpt specialformade etiketter och hangtabs till våra produkter. Har varit mycket bra konversationer med vår kontakt. Ärligt, öppet och enkelt att få tag på.

Petra W
Skrev om Printer.se

Trevlig bemötande, snyggt och snabbt utfört!

Pernilla I
Skrev om Printer.se

Proffsig service, bra kvalitet, flexibla och alltid snabb leverans!! Kan varmt rekommendera Printer.se

Pia H
Skrev om Printer.se

Alltid snabb hantering av mina beställningar

Imago R
Skrev om Printer.se

Har köpt non-wovenpåsar med eget tryck. Upplevt förstklassig personlig service, från layout hela vägen fram till leverans - där jag fick hjälp med att se till att logotypen var i lämpligt format och att det uppmärksammades att min postboxadress kunde skapa bekymmer för leveransen vilket möjliggjorde en ändring innan kollit skickades. Påsarna motsvarade mina förväntningar, såväl i kvalitet och form, som tryckmässigt. Valde Printer.se lite av en slump, surfade runt och tyckte hemsidan utlovade bra priser och bra service. De höll vad de lovade.

Svar från Printer.se

Vad kul att du blev nöjd! Det gör vår dag:)

Kung Carls Mat & Bar Ab

Superbra resultat och god kommunikation!

Pe Teknik & Arkitektur Ab

Snabbt och smidigt. Det har aldrig varit några problem.

Vitali U
Skrev om Printer.se

Bra bemött och trevlig personal!

Jenny S
Skrev om Printer.se

Bra service inför tryckningen och leverans i utlovad tid.

Mario O
Skrev om Printer.se

Jag beställde aloe vera-krämer med fullfärgstryck. Jag fick massa hjälp att få det att bli rätt så det var jag mycket nöjd med, det var dessutom väldigt bra mottagande och uppföljning. Sen fick jag dock fel tryck på produkten trots att korrekturen stämde. Det löste sig sen men jag fick inte produkterna i tid så det var ganska tråkigt.

Stefan L
Skrev om Printer.se

Snabba leveranser och bra priser