Karin R

Rekommendationer

Karin R skrev om Lindex
Innan jag flyttade till Lnköping handlade jag bara underkläder och smink på Lindex, men sen jag flyttade hit, så har jag köpt nästan allt. De har ett brett utbud och till riktigt bra priser, jag har blivit stammis, tidigare gick jag bara in när jag måste. Det finns verkligen något för alla! Ett plus är också att personalen är väldigt trevlig. Läs mer

2008-08-18

Bra och billig bokhandel för dig som är student,de har det mesta du kan behöva till alla dina kurser. De är även väldigt hjälpsamma för dig som inte har koll. Ligger perfekt till på campus,så du kan slinka in mellan föreläsningar om så behövs. Läs mer

2008-08-18

Härligt ställe med god mat på dagar och kvällar, som ofta förvandlas till en skön club senare på kvällarna. De har vädigt vällagad och privärd mat i mysiga och avslappande miljöer, alltid bra service. Läs mer

2008-08-18

Här får du gott grillat året om. Trivsam och mysig rustik miljö. Stort utbud av grillade rätter, grillat kan låta som ett litet utbud, men de har många rätter för alla smaker. God service och god vällagad mat, kan inte bli bättre. Bra och prisvärt, och mycket mat på tallriken. Läs mer

2008-08-18

Detta är en otroligt mysig spansk-influerad resaturang, där du kan välja mellan lite billigare tapas i baren eller högklassig mat i restaurangen. De har den bästa paellan jag ätit i sverige och personalen är väldigt trevliga och servicen är på topp. De har även under sommartid en mysig uteservering som man kan sitta i långt in på natten. Läs mer

2008-07-17

Behöver du nya jeans? Då är det hit du ska ta dig. Det kanske ligger lite utanför stan för en student med bara en cykel men det är helt klart värt att ta sig dit. De har ett stort sortiment av alla olika sorters jeans för små som stora. Du blir alltid vänligt bemött och kan gå därifrån som en nöjd kund. Är byxorna för långa så lägger de upp dem utan problem och utan kostnad. Att köpa jeans är alltid svårt och man vet aldrig om den som säljer dem säger att de sitter bra bara för att de vill sälja. Men det behöver du inte oroa dig för på JC i Tornby, de är alltid ärliga och sitter byxorna fel har de nästa alltid ett annat par som fungerar bättre för dig. Du behöver inte oroa dig för att köpa ett par Jeans som sedan bara hänger i garderoben, för att de såg snygga på i affären men när du kommer hem var det en helt annan sak. Nej de kommer bli dina nya favoritbyxor. Läs mer

2008-07-17

Karin R skrev om Randstad AB
Som student blir du ofta annorlunda behandlad av företag. Det kan vara positivt, man jag upplever ofta att det kan vara negativt också. Men på Proffice i Linköping behandlas du som vem som helst, du är inte "student" du är en möjlighet. En möjlighet till att ta flexibla jobb och anställningar som de som söker heltidstjänster inte vill ha. Här blir du alltid väl behandlad och de förstår att trots att det är viktigt att ha ett jobb så är det alltid studierna som kommer först. De har en hängiven och duktig personal som alltid gör allt för att hjälpa dig vid eventuella problem eller frågor. Du känner att det är på dina villkor som du jobbar. De är även måna om att ta hand om sin uthyrda personal genom att kontinuerligt höra av sig och se att allt går bra. som anställd och uthyrd av Proffice skulle jag verkligen vilja rekommendera dig som student som söker after extra-jobb att söka dig dit. De kommer att göra sitt bästa föra att hitta rätt anställning till just dig och även att se till att allt går som det ska under anställningen. Läs mer