Jakob K

Rekommendationer

2008-08-08

Detta företaget har gudomlig sushi och dessutom rimliga priser runt 150 kr, du kan nästan äta hur mycket du vill! Så fort din tallrik börjar bli tom kommer de ut och tar beställning för påfyllning. Har ni vägarna förbi Linköping så låt er inte missa denna sushirestaurang! Läs mer

2008-07-26

En väldigt trevlig pub med bra priser. Maten är okej. Men var där i tid, för stället är väldigt litet Läs mer

2008-07-26

en i min mening en mysigt traditionell zooaffär med personlighet! Här finns i stort sett allt, både nödvändigt och mindre nödvändiga men roliga grejer. Jättespännande utbud av olika fiskarter, butiken är helt klart värt ett besök även om man inte ska handla just den dagen. Personalen är personlig och rolig, de har även glimten i ögat. dessutom har de en "damm" med helt underbara små slamkrypare. Läs mer

Jakob K skrev om Coop Konsum
Här handlar jag ofta min middag när jag har sena föreläsningar och det är en trevlig butik. Här kan man köpa allt från drycker, kaffe, godis och tidningar till färdigmat och även snabbmat. De har ett bra sortiment, även om priserna kan vara något högre. Personalen är bra, även om de pratar förskräckligt bred östgötska. Läs mer

2008-07-25

Ica maxi i tornby är en mycket välsorterad affär med stort utbud av både mejeriprodukter såväl som kött. Det är inte bara en mataffär, utan man kan även köpa böcker och kläder där. Priserna är väldigt överkomliga och de har trevlig personal. Mycket värt ett besök. Läs mer

2008-07-25

Ikea är ett av världens största företag. Det visar sig både genom att de har en extremt bra policy gentemot kunder. lokalerna är mycket rymliga, sortimentet är stort och varorna är belagda i logisk ordning vilket underlättar shoppingen. Det är lätt att hitta samt stora och bekväma miljöer att röra sig på. Trots att Ikea Linköping har många besökare är personalen tillmötesgående, därav det höga betyget. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte