Johan L

Rekommendationer

2008-08-05

Johan L skrev om Reco.se
Har inte lika bra sökfunktioner som likande sidor, rekommendering av företag på likande sidor finns redan. Dock snygg design och bättre rekommenderings system har jag inte sätt än så länge. Läs mer
Emma K gillar detta

2008-08-04

Utför omlindningar av elmotorer, generatorer och dylikt. Samt reperation av elektromekaniska apperaturer. En mans firma, som kan erbjuda riktigt snabb och högklassig service. Betyg 5+ Läs mer

Johan L skrev om Nofatel AB
Nofatel är ett oseriöst telefonförsäljarföretag. Tecknade ett ab där för ett år sedan där jag blev lovad guld och gröna ängar. Efter första fakturan förstod jag att något var väldigt fel. Bråkat med Telenor och Nofatel i över ett år innan jag nu slutligen har fått upprättelse (lång och tråkig historia).

Jag är inte den enda som har blivit lurad ...

Till ovanstående talande, är det mitt val att dom skiter i att skicka mobiltelefonen som jag blev lovad i avtalet? Läs mer

2008-08-04

Har tillverkat lite prylar i metall till mig, bra service hjälper till med lösningar på snabbast och billigast tillverkning m,m. Har riktigt bra kvalité på det dem har producerat till mig. Läs mer

2008-07-31

Reperation av pumpar, elmotorer, växellådor, mm inom el. Har bra service och priser. Kan fixa ersättnings delar till det mesta tack vara deras lager på nya och begagnade delar. Läs mer