Louise S

Rekommendationer

Louise S skrev om Bik Bok AB
En bra affär som är rolig att besöka. Luftigt och bra i butiken och även trevlig personal. Oftast hittar man någonting att handla, och ja, en bra butik med snygga kläder. Oftast är det ju så att alla affärerna inte är lika bra, men alla Bik Bok affärer jag har varit på i Malmö har varit lika bra och luftiga. Klart är det ju så att man inte hittar någonting varje gång man går in i affären, men vart gör man det? Det jag har handlat därifrån har hållt bra och jag är väldigt nöjd med kläderna. Kan rekomendera denna affären till er som inte har besökt den än. Läs mer

2008-08-04

Burger King slår alla andra hamburgar-restauranger med hästlängder. Det är alltid lika gott. Personalen varierar dock, vissa mer trevliga än andra. Men på vilka ställen är det inte så? Man stöter nog på alla di sorter vart man än går. Lokalerna är luftiga och bra. Man kan ju inte precis jämföra en hamburgar-restaurang med en vanlig restaurang. Läs mer

Louise S skrev om Etage AB
Det bästa utestället i Malmö skulle jag vilja påstå. Skit bra musik och alltid fullt med folk. Personalen i baren är alltid lika trevlig, dock skulle glasplockarna kunna dra på smilebanden då och då. Men annars har jag ingenting att klaga på! Värt flera besök, eller alla mina iaf haha =) Grädden Läs mer

2008-08-04

After work på S:t Gertrud är en underbar upplevelse. Gratis mat att avnjuta på en härlig innergård med livemusik och billig öl. Kan det bli bättre efter en veckas jobb? Men det är ju som på alla andra ställen, att om man vill komma in så får man vara där i tid. För det vimmlar av folk, och därför kan jag nog säga att det inte bara är jag som är nöjd med stället. Verkligen mysigt. Man kan gå dit både som ungdom och medelålders, där finns alla di sorter. Läs mer

2008-08-04

Riktigt god mat, dock till ett lite högre pris, men det är det värt! Mysig och gemytlig inredning samt personal. Helt klart ett av mina favoritställen. Kännt för sin fondue, vilket jag förstår. Helt otroligt vad mat man får på stället, förrätten räcker nästan som middag haha men ett riktigt bra ställe, så besök det om ni är på en visit i Malmö. Läs mer

2008-08-04

Gick dit och gav dom fria händer, har aldrig fått ett bättre resultat på en hårklippning. Blev otroligt nöjd. Duktig och trevlig personal som ser till att man blir nöjd och har det bra under ens vistelse. Ligger kanske lite dumt till, för om man inte vet om att stället finns så hittar man det kanske inte i första taget. Men sån tur var så sprang jag på det och kommer att gå dit i fortsättningen. Läs mer

2008-08-04

En riktigt bra trafikskola där man får göra allt i sin egen takt. De varken håller en kvar, vilket många trafikskolor är femonenala på, eller kör iväg en för tidigt.
Klarade allting direkt på grund av bra vägledning och kompetent personal. Läs mer