Sally S

Rekommendationer

2008-08-08

kedjan är ju bra och den här butiken är inget undantag. En liten butik med väldigt hjälpsam personal som man kan småprata lite med! Läs mer

2008-08-08

Lundablandningen som tehuset java står för är den bästa teblandningen som finns i denna värld. Ett besök i Lund är inte komplett utan att man får nosa i javas teburkar. Obs! under julklappshetsen är här sjuukt mycket folk. Läs mer

2008-08-08

Mejeriet är verkligen en oas. Roliga klubbar, framsynta och välvalda artistbokningar, en lagom stor spelningslokal som rymmer en hel del folk men som samtidigt är tillräckligt liten för att man ska känna shysst artistkontakt. Hyser ungdomsgrejer som UKM och annat skoj för uttråkade gymnasister vilket är obetalbart! Läs mer

2008-08-08

Barnteater av hög kvalitet kan man liksom inte får för mycket av. Se till att se någon av månteaterns föreställningar om du får chansen! De är alltid fina och genomarbetade!! Läs mer

2008-08-08

Jag vill alltid besöka den här butiken, men där är aldrig öppet när jag kommer dit. Det är väldigt synd för deras webbshop är väldigt lovande och jag är därför sjukt nyfiken på butiken! Läs mer

2008-08-08

Sedan rökförbudet trädde i kraft har Ariman blivit ännu trevligare fik (man ser sin fikadejt liksom). På ariman finns den snyggaste personalen, den godaste morotskakan och de mest spännande besökarna i hela Lund! Läs mer

2008-08-08

På Skult kan man bli klippt av Paul och han tvättar håret först jättenoga och sen klipper han jättesnyggt och man blir nöjd hur länge som helst. Också skämtar han kul också!! Läs mer