Rekommendationer

2016-07-18

Jag kan bara rekommendera Jarla trafikskola för att ta MC-kort. Kunniga och trevliga instruktörer, bra upplägg och nära uppföljning på utveckling och framsteg. Jag tog kortet på utsatt tid och det kändes bra hela vägen! Läs mer
2016-07-19 Jarla Trafikskola svarar Ulrika B
Tack Ulrika,
Hoppas du hunnit köra många sköna mil på två hjul :) Och tack för glassen!
Njut av sommaren!

2008-08-14

Alldeles för dyrt med tanke på att det ligger i ett universitet. Studenterna tvingas handla till överpriser då det inte finns så mycket alternativ. Utbudet är inte så stort. Personalen är oftast väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer

2008-08-14

Jätteduktiga och trevliga frisörer. Priserna är kanske en aning höga, men med tanke på hur lyckat resultatet blir är det nästan värt det. Läget är bra och nära stadskärnan utan att ligga mitt i. De gjorde ett grymt jobb då vi var ett 20-tal personer som skulle ha mer krävande frisyrer. Läs mer

2008-08-14

Folkes livs är dyrt och maten är av varierande kvalitet. Grönsaksdisken är ofta invaderad av blomflugor och sortimentet är inte någon höjdare. Som livs är den helt ok, men med tanke på läget borde man se över sina priser då det är många studenter som använder den som sin enda mataffär. Läs mer

2008-08-14

En ICA-butik med mycket roligt i fyndlådorna. Här kan man som student fynda paté och annat lyxigt till riktigt trevliga priser. Det blir ju inte sämre av att butiken precis byggt ut vilket ger ett luftigare intryck än tidigare. Läs mer

2008-08-14

Fantastisk ICA-butik. Bra utbud av alla basprodukter samt en del mer lyxiga artiklar. Grönsaksdisken är välsorterad och fräsch. Butiken känns ren och välskött och det är trevligt folk i kassorna. För att inte tala om öppetiderna! 23.30! Läs mer

2008-08-14

Upsala färg City har ett brett sortiment av allt man kan behöva i färg- och måleriväg. Personalen känns kunnig och produkterna av god kvalitet. Det är ett stort plus att de är så välsorterade på screentryckningsprodukter. Läs mer

2008-08-14

Ibalnd känns övervåningen, där det mesta av kläderna hänger, ganska stökig. Butiken kan upplevas som lite trång, men de har ett relativt brett utbud av möbler och porslin. Personalen är trevlig. Efter ett besök är det dock ingen butik som lämnar ett bestående positivt intryck. Läs mer

Ulrika B skrev om Crimson
Crimson ger snabb service och god kvalitet på bilderna. Jag har använt mig av deras tjänster vid ett flertal tillfällen och alltid varit lika nöjd med resultatet. De gånger då jag beställt via webben har bilderna levereats inom några dagar trots att det varit mitt i semstern. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte