Martin V

Rekommendationer

2008-08-14

IKEA får en stor rekommendation för att de gjort det möjligt för många runt om i världen att möblera sitt hem till skapliga priser. De har nästan allt man kan tänkas behöva i ett hem! Man kan till och med äta på plats om man känner för att spendera en heldag i butiken, vilket säkerligen faller många i smaken. Läs mer

Martin V skrev om Jj Ikano
Jack & Jones har ett bra sortiment för herrar i unga år. Det finns trendiga jeans och snygga skjortor, för att bara nämna något. Priserna är riktigt bra i förhållande till den kvalitet man får på produkterna. Därför skulle jag vilja rekommendera denna butik när du ska gå och handla nya kläder. Läs mer

2008-08-14

Jag vill rekommendera Intersport i gränden (Linköping) för att de har en väldigt trevlig personal som besitter det knowhow som krävs för att tillgodose kundens behov. Utbudet är väldigt stort och de har det mesta som tillhör normala sportaktiviteter. Om man behöver en sportartickel eller liknande har jag alltid hittat den på Intersport. Läs mer

2008-08-14

Systembolaget har ett gott utbud av såväl starksprit såsom whisky, cognac, brännvin. Därtill ett exemplariskt utbud av viner från alla väldens hörn med olika druvor och olika kulörer. Öl- och ciderutbudet är också mycket väl. De har kunnig personal som kan svara på de flesta frågor och komma med rekommendationer till olika maträtter och så vidare. Läs mer

2008-08-14

Med ett enormt utbud och fräsch interiör är ICA Maxi (Linköping, Tornby) värd en rekommendation. De har ett bra sortiment, bra märken till bra priser och framförallt en fräsch grönsaksavdelning. Att de erbjuder annat än bara mat är också bra utifall man som konsument kommer på något man saknar. Läs mer

2008-08-14

Bokakademin på campus rekommenderar jag för att den, för det mesta, tillhandahåller det utbud som studenterna efterfrågar. Då den inte är vinstdrivande och ägs av studentkårerna själv tas det heller inte ut några överpriser och verksamheten syftar inte till att tjäna pengar på studenter. Att priserna ibland är billigare via internet är en annan sak. Läs mer

Martin V skrev om Synsam
Jag skulle vilja rekommendera Synsam på trädgårdstorget i Linköping för att de har väldigt tillmötesgående personal som verkligen är mån om kundernas bästa. De försöker inte sälja produkter som skulle kunna vara skadliga eller farliga för hälsan i syfte att göra kortsiktiga vinster. Optikerna är kunniga och måna om att jag som lins-användare mår bra och trivs med den produkt jag använder. Läs mer