sanna j

Rekommendationer

2008-08-18

bra träningsställe o de peppar en verkligen och puschar på.. har tränat här i 5 år och alla är alltid lika trevliga. ki box är de bästa passet men det är också väldigt tufft pass men grymt kul. får alltid träningsverk dock men det är bara härligt. träna här om ni vill ha resultat!! Läs mer

2008-08-18

fick väldigt bra bemötande på min bank där personalen är väldigt omhändertagande o bryr sig om en.. skulle aldrig falla mig in och byta bank. här får man den servic man förtjänar och man tycker verkligen om att gå dit, kanske inte så kul när kontot är slut men annars är det väldigt kul att gå till denna bank. tjejerna i kassan tar verkligen sitt ansvar och tar hand om en som att man vore deras bästa kund. väldigt bra bansk helt enkelt!! Läs mer

2008-08-18

en väldigt bra klädaffär som tyvärr ligger lite utanför själva smeten i eskilstuna. men den är väldigt bra ändå. bra märkeskläder som filippa k som jag älskar. personalen där är super trevliga och bryr dig om en när man ska hitta ett plagg för kvällen eller bara shoppa lite. rekommenderar andra plagg om de inte passar och man går alltid därifrån med ett leende på läpparna. tycker väldigt mycket om denna affär!! Läs mer

2008-08-18

mysigt o gulligt cafe.. underbart goda mackor och latten ska vi inte prata om.. äter här väldigt ofta och får alltid samma trevliga bemötande, så personalen är helt suveräna och får alltid god och bra mat, fika eller annat gott. toaletterna är väl städade så det rär ett plus, på många andra ställen i etuna är toaletterna inte så fina men här är det kanon. pröva vanlij latte det är ett måste! Läs mer

2008-08-18

trevlig personal och väldigt bra produkter!! har du inte provat face mist köp den idag! köper nästan allt mitt smink här och blir alltid lika nöjd. man får de man betalar för.. face mist som jag skrev är helt underbart bra. du fixerar sminket med det och sen sprutar du bara lite i ansiketet för att känna dig lite mer fräschare. ögonskuggorna räcker hur länge som helst, tror inte att jag har användt upp någon än och jag har köpt smink här i flera flera år. Läs mer

sanna j skrev om Ming Palace
underbart god mat o minst lika trevlig personal...frågar allt om man vill ha mer ris och om man är nöjd med maten!! tråkigt att det var någon som slängde in "eld grejer" så att dom fick renovera stället men en positiv sak är att det blev väldigt snyggt där inne nu. var och käkade där förra veckan och blir alltid lika nöjd med maten. super söt peronal också =) Läs mer

sanna j skrev om EGO
bra o trevlig personal med mycket bra killkläder. köper allt kläder där till mina bröder!! snygg och trevlig personal som alltid bryr sig om en. dock inte så snygga tjejkläder för min smak men killkläderna är grymma. handlar alltid där när jag ska handla något till någon kille och man kan alltid fråga personalen som tar hand om en direkt och hjälper en. bra att de har bytt lokaler mycket större och finare nu =) Läs mer