Rekommendationer

2009-03-12

Tanto's pizza, en utav de bättre i vår huvudstad. Om jag åker tillbaka till den någon gång kommer jag säkerligen också återse denna utsökta pizzeria! Snabbt går det också. Läs mer

2009-03-10

Inte mycket finns att tillägga utöver företagspresentationen. Landeryd är en mycket naturskön och trevlig golfklubb med två omnämnda 18 håls banor. Senaste årens renoveringar har gjort banorna till några av landets främsta och medlemskön talar sitt tydliga språk. Allt för golfen finns; banor, drivingranche, puttinggreener, korthålsbana, shop, restaurang, kiosk på banorna m.m. Läs mer

2009-03-10

Pajat en ruta? I så fall är familjeföretaget Valla Glasmästeri de du ska ringa. Smidigt beläget på Bjälbogatan, gatan nära till allt, i Gottfridsberg. Trevlig personal och snabba leveranser av reparationer och inglasningar är deras signum och priserna är acceptabla. Läs mer

2009-03-06

Crazy Records är en musikaffär med allt ifrån vinyler och cd-skivor med autografer till kläder, posters och samlarfigurer från nutidens och dåtidens största band. Genren är förstås rock, men vad hade ni trott? Priserna är okej för den rätta köparen och personalen är trevlig. Läs mer

2009-03-05

En mycket kompetent handledningsfirma i Linköping med inriktning och erfarenhet mot samtal med personal i skolverksamhet, äldrevård, med spelmissbruk m.m. Har vad jag vet bara fått gott omdöme från både personal och anhöriga på de olika områdena, framförallt inom högstadie- och gymnasieverksamhet. Läs mer

2009-03-05

Klippte mig en gång här. Har inte gjort det sedan dess, så bra blev det! Billigt snabbt och oerhört snyggt. Trevlig personal och trevliga lokaler. Rekomenderas starkt! Läs mer

2009-03-05

En underbar ICA butik om man har vägarna förbi borlänge. Trevlig personal och mysig terräng att köpa frukt o grönt i. Absolut värt ett besök om man är hungrig. Läs mer

2008-08-19

Centrala Linköpings systembolag som uppfyller alla krav man kan ställa som ung. Ett rimligt utbud på billig öl, cider och viner, mestadels på flaska, och ett fåtal kvalitetsbryggerier. På grund av den höga pulsen i stan är det ofta 3 eller flera kassor öppna, vilket gör inhandlandet snabbt. Läs mer

2008-08-19

Ikea är och förblir en nödvändighet till alla studenter och övriga med begränsad inkomst som flyttar hemifrån. Nuförtiden kan de stoltsera med både praktiska och snygga modeller för lösningar på, förutom kök och övriga rum, också hela lägenheter. Billiga köksartiklar och även mat kan fyndas och ätas i varuhuset. Ett måste om inte annat för att väcka idéer. Läs mer

2008-08-19

Netto är butiken med stort B för dig som är student! Varor med hög kvalité till förmånliga priser. Mjölkprodukter, grönsaker och annat som annars är rätt dyrt finns här att tillgå till kanonpriser. Plus också till läget på Drottninggatan i stadens centrum. Läs mer
1 2   Nästa