Sandra N

Rekommendationer

Sandra N skrev om Village
Jag älskar denna affär. Den är billig och bra, man får tag på allt mellan himmel och jord mellan alla dess prisklasser. Kanske inmte dem frächaste lokalerna men det glöms bort bland alla saker! Personalen är ung och vetande! Läs mer

2008-08-22

Denna bilaffär är mycket bra, man hittar bilar med alla dess märke och och till vettiga priser. Jag är inte någon "hejare" på bilar men har liksom fastnat för den affär ändå. Det kan bero på den otroligt skickliga personalen ;) Om man vill träffa trevlig personal eller provköra en bil så åk hit! Läs mer

2008-08-22

När man går in på indiskan möts man av en intensiv doft som får en att känna sig som man är i Indien. Dofter av rökelser, doftljus och-så-vidare. Mycket trevlig affär med bra och sköna kläder, fina smycken och hur fräsiga tallrikar, bestick, glas av alla dess sorter och massor med örngott! Läs mer

Sandra N skrev om Sj AB
Jag har alltid tyckt om SJ innan, speciellt när det fanns 95kronors-biljetter ppå sträckan malmö-stockholm som jag åker ett par gånger per år. Nu är det nbara dyrt att åka där, man hittar sällan en biljett under 600kronor. Det där med tradera blev visst en flopp, kan man inte ändra tillbaka till det gamla systemet? Läs mer
ronbir m gillar detta

2008-08-22

Denna Statoilmackl är utöver dem vanliga, jag älskar den! Speciellt efter kravaller när man vill ha den där stora mos menyn vilken är helt underbar! Den personal jag har stött på har varit mycket trevliga och snälla. Ett plus i kanten är att dem har öppet dygnet runt! :) Läs mer

2008-08-22

Mycket bra affär. Om man är student bör man ta abonemanget "telia student" där man får sms:a gratis hela månaden, max 5000 sms i månaden vilket man aldrig kan komma upp i om man har ett liv :P
I övrigt ringer man som för de flesta andra abonnemangen. Man kommer undan med en lagom teleräkning om man kör på detta "kuliga" abonnemang :) Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte