Cimo R

Rekommendationer

Cimo R skrev om Onlinepizza
onlinepizza är det bästa påfundet på länge! Perfekt för långsamma bakisdagar när man inte orkar ta sig ur sängen, och dessutom till bra priser. Deras kebab är den bästa, en fantastisk liten kaloribomb! rekommenderas starkt! Läs mer

2008-08-25

Dyrt och ointressant matställe mitt på Campus. Det bra läget väger tyvärr inte upp den dåliga servicen och de torra mackorna. Välj hellre baljan som är både billigare och trevligare! Vill man däremot ha utsikt över campus och plugga med en kaffe så duger detta okej. Läs mer

2008-08-25

Ojojoj 4 fyra tassar i Tornby håller allt som reklamen utlovar! Fantastiskt litet ställe där jag handlar allt till Hasse, min guldfisk. Bara det bästa duger åt Hasse, och det finns på 4 tassar i Tornby! Har du fisk, åk hit! Läs mer

2008-08-25

Fantastisk liten affär! Hur skulle jag kunna sköta om min Ludde utan den här affären? Näe, det skulle nog gå sådär. Här finns allt till ens lurviga lilla älskling, allt ifrån mat till leksaker och diverse trevliga fiskar att titta på medans man funderar över vilket sorts foder som ska köpas. Läs mer

2008-08-25

Det bästa med ikea är den billiga maten, här kan man festa loss för en liten penning och dessutom tjuva till sig en gratis kaffe eller två om man är lite lurig! Jag antar att deras huvudattraktion är alla möbler av olika slag de kränger, och de är ju också helt okej. Läs mer

Cimo R skrev om Willy:s AB
Stort och bra utbud till bra priser för fattiga studenter. I närheten av Ryd så storhandling här rekomenderas! Fräscht för att vara en willysbutik, rekomenderas starkt! Här kan man tjänar många sköna slantar! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte