Agathon O

Rekommendationer

2008-08-25

Bra affär med schysst personal. Dom har massor med sköna prylar och många som jobbar där är trevliga och väldigt kunniga. Hit ska man gå om man behöver något speciellt inom teknik eller om man inte riktigt vet vad man ska ge bort i present. Kan inte riktigt mäta sig med butikerna i uppsala Läs mer

2008-08-25

Superbra affär med schysst personal. Dom har massor med sköna prylar och alla alla som jobbar där skojiga och lekfulla men ändå kunniga och professionella. Hit ska man gå om man behöver något speciellt inom teknik eller om man inte riktigt vet vad man ska ge bort i present. Läs mer

2008-08-25

Jättejättedålig klippning! DET STÅR ATT DET KOSTAR 100 spänn och det gör det också =) haha. mken frillan blir som man betalar. när jag var där blev frisören lite upprörd och började klippa ojämnt. jag var tvungen att påpeka på slutet att han skulle bättra på ena sidan =) sen gick jag i keps i en månad. Läs mer
H gillar detta

2008-08-25

På banken & två rum & kök lagar dom väldigt god mat. Där är litet och mysigt, eftersom man sitter i källaren. Hovmästaren är jätteduktig och kunnig, han kan svara på alla frågor. Man får även karameller på toaletten. Perfekt att fira sin födelsedag eller någon annan högtid på! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte