Isabell S

Rekommendationer

2008-08-25

detta mysiga kafe som ligger mitt i stan har underbara pajer. de har utservering året om och man får en chans att ta en paus från stadsruset för ett tag.Testa deras feta/oliv paj, den är kanon! Läs mer

2008-08-25

De har profossionell personal och de är alltid lika trevliga.De kan sina saker och ger alltid bra råd när man kommer man kommer in och är frågvis. de sätter kunden fokus. Läs mer

Isabell S skrev om Din Sko
Din sko på kungsgatan är centralt belägen med ett mycket trevligt och tilltalade skyltfönster. Personalen är välklädd och jag har alltid blivit väl bemött och fått professionella råd om hur jag ska behandla min skor på bästa sätt. butiken är alltid välstädad och ser trevlig ut. Läs mer

2008-08-25

denna frisörsalong är mycket bra och frisörerna lyssnar på kunderna. det är en fräsch lokal som är centralt en ändå mysigt belägen.Jag har blivit väl bemött av alla som jobbar där då de låter sin fantasi flöda när jag har känns mig osäker om hur jag ska frisera mig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte