Johanna J

Rekommendationer

2008-08-29

Hur skulle man klara sig utan en mack!? Släp, mat, fika, motorolja och tandkräm, mm. Personalen här är alltid trevlig och hjälper till när bilen krånglar. Läs mer

2008-08-29

Uteserveringen på sommaren är ju bara helt toppen! Här samlas folk i alla olika åldrar. Du kanske kommer direkt från jobbet el har bara lust att ta en öl med polarna då är det hit man ska gå! Även om det är lite kyligt ute så är det varmt under taket då de har värmelampor. Borde vara öppet året runt ute! Läs mer

2008-08-29

Willys tycker jag är bästa matvarubutiken, just för att de bara har mat och inte en massa annat onödigt. Billigt är det också! Att man kan jämföra och välja vilken av prisklasserna man vill gå på är smart. Tycker om de raka linjerna i butiken, så man hittar lätt. Läs mer

Johanna J skrev om Butik
Här skulle jag kunna gå i timmar utan att tröttna! Perfekta present affären när man inte vet vad man ska köpa. Det finns mycket kul för en billig peng och sånt är ju alltid uppskattat. Tycker de borde öppna fler butiker runt om! Läs mer

2008-08-29

Älskade IKEA! Den mest geniala idén som existerar. Alla handlar på IKEA..de som har mycket pengar el de som har lite mindre. Tycker det är riktigt kul när man får med sig ett paket hem och sen är det bara att sätta igång att skruva! Förr saknades det en och annan skruv lite för ofta men det har verkligen förbättrats. Åker gärna till IKEA! Läs mer

Johanna J skrev om Village
Kan inte låta bli att gå in här för jämnan, de har alltid en massa nya, roliga saker till hemmet! Deras blandade sortiment gör att man vill mixa, matcha stilen hemma. Det är ju de små detaljerna som räknas och de har jag mer än ofta hittat här. Läs mer

2008-08-29

Mycket fräsch och trevlig butik, med en personal som alltid ger ett varmt välkommnande! De är kunniga också och plockar snabbt fram rätt storlek åt dig. Boomerangs kläder är tidlösa, stilrena med väldigt bra kvalitet så att du ska kunna använda dina favoritplagg länge! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte