Rekommendationer

2009-08-13

Erbjuder försäkringar till individer, företag, organisationer samt skräddarsydda lösningar för idrottsmän och kvinnor samt artister. Ger en trygg försäkring och hjälper dig att hålla dig frisk och hälsosam då Euro Accident jobbar aktivt med förebyggande. Läs mer

2009-08-13

Hemmagjord mjukglass som bara måste testas!! Ligger på Växjös gågata och har ett enormt utbud! Favoriten är mjukglass med vitchoklad topping! Smarrig;) Läs mer

2009-08-13

Vet ingen lunchrestaurang som är snabbare på att servera mat!! God mat, god service, trevlig personal, beläget i centrala Växjö. Ett måste om du är sugen på thaimat på lunchen! Läs mer

2009-08-12

På Forex Bank i Ystad kan man alltid förvänta sig ett trevligt bemötande av en vänlig och serviceinriktat personal. Semestern börjar redan när du växlar dina pengar hos Forex. Läs mer

2009-08-12

Oseriös klinik som ger ett oproffsigt intryck. Min flickvän har dem som husläkare och har åtskilliga gånger ringt och besökt Novakliniken men inte fått tillräcklig hjälp. Tråkigt och inte få hjälp när man söker den. Läs mer

2009-08-12

Ekonomistudenternas studieförening, den största studentföreningen på Växjö Universitet. Föreningen är uppbyggd på en styrelse med ett flertal utskott som gör både studietiden roligare och tryggare för studenten. Detta genom ett stort utbud av olika arrangemang och att hjälp alltid finns att tillgå, t.ex. i form av att se gamla tentor eller få stöd vid eventuella konflikter. Genom EHVS skapas gemenskap. Läs mer

2009-08-12

Willys är kanon för oss studenter, det ligger beläget nära campus och kan erbjuda billig och bra mat. Deras frukt- och gröntavdelning är i toppklass. Läs mer

2008-08-29

Sjykgymnastik på en mycket hög nivå med personal med lång erfarenhet av träning och rehab. Dem har hjälpt mig ett flertal gånger och jag har bara positivt att säga. Läs mer

2008-08-29

Söker man goda delikatesser så ska man bege sig hit. Dem har mat för lunchen, middagen och festen. Priserna kan va en aning högre men inget slår deras pastasallder med tillhörande såser. Läs mer

2008-08-29

En stor klädbutik som har det mesta av kända modemärken till väldigt billiga priser. Köpte en tröja som jag senare såg i en märkesbutik och jag betala halva priset. Läs mer
1 2   Nästa