Johan F

Rekommendationer

2019-04-23

Roger var mycket kunnig och hjälpsam genom hela processen, vilket gjorde oss trygga i vårt husköp. Läs mer
2019-05-06 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Johan F
Tack Johan!
Vad roligt att ni är nöjda. Det gläder mig att ni är nöjda med erat husköp och jag önskar att ni kommer att få många fina år i ert nya hem! / Roger

2008-08-29

Prisjakt är en tjänst för att jämföra priser på allt från hemelektronik till flygresor. Hemsidan är mycket lättöverskådlig och det är lätt att finna jämförelser för just den produkt man letar efter inom några få sekunder. Prisjakt jämför inte bara priser, medlemmar kan också kommentera de butiker som priserna jämförs mellan så att kunden kan välja den som känns tryggast. Läs mer

2008-08-29

Komplett är ett internetbaserat företag som säljer det mesta inom hemelektronik, med fokus på datorer och datordelar. Företaget har ett stort utbud och brukar vara bland de första att få in de senaste produkterna, prismässigt ligger det även väldigt bra till jämfört med liknande företag. De flesta köp sker via internet och det är därför en stor fördel att Komplett levererar sina produkter mycket snabbt, och om något inte funkar som det ska har de också en mycket bra support. Läs mer

2008-08-28

Västtrafik är företaget som sköter bland annat spårvagns- och busstrafiken i Västra Götaland. I Göteborg är transportnätet väl utbyggt och spårvagnarna går dagtid ofta och de är oftast i tid. Nattetid går spårvagnar och bussar dock sällan och de slutar gå tidigt på natten, vilket gör det svårt att komma någonstans under dessa tider. Läs mer

2008-08-28

Chalmers studentkår jobbar på heltid med att underlätta studiesituationen för elever på Chalmers Tekniska Högskola. Kåren har många olika tillgångar för att göra detta möjligt, bland annat ett kårhus på 11 000 kvadratmeter och världens tredje största vedeldade bastu. Förutom att erbjuda många olika rekreationsmöjligheter står kåren också för kommunikationen mellan studenterna och skolledningen för att studenterna lättare ska kunna påverka deras utbildning. Läs mer

2008-08-28

Ikea har ett väldigt stort utbud av det mesta du kan behöva till hemmet: möbler, köksartiklar, textilier mm. Varuhuset i Bäckebol är väldigt stort, men med hjälp av tydliga skyltar och kunnig personal är det oftast inga problem att hitta det du letar efter. Läs mer