Hanna P

Rekommendationer

Hanna P skrev om Stockholm
Här inne kan jag spendera timmar bland pysselhyllorna. De har ett stort och brett sortiment och man fylls med massor av inspiration i affären. Personalen är inte sen med att hjälpa till om man behöver råd. Den här affären borde finnas på fler ställen i Sverige eftersom den täcker varje pysselsugens behov till max. I affären har de färdiga exempel varifrån man får inspiration till eget kreativt arbete. Ett företag jag varmt rekommenderar och som jag hoppas dyker upp i linköping framöver! Läs mer

Hanna P skrev om Danfoss AB
Jag har själv gjort mindre administrations-arbeten för det här företaget som uppskattar ny arbetskraft och ger yngre en inblick i arbetslivet. Jag har även gjort ett arbete om företaget där jag fick komma och intervjua marknadschefen. De har nya vackra lokaler i Linköping efter att ha flyttat dit från Mjölby. Det är ett stort internationellt företag där man kan ta stora karriärkliv efter det att man har fått in en fot i företaget. Jag kan varmt rekommendera företaget, vars marknadschef under en tid har varit en referens på mitt CV. Läs mer

2008-08-30

Jag har varit kund hos Studio Hair Art i snart 5 år och är supernöjd efter varje besök. Lokalerna är ljusa och moderna. Personalen är högst kompententa och servicen är fem-stjärnig. De ser till att kunden står i centrum och lägger fokus på ett tillfreställande bemötande samtidigt som de ger en enhetlig service. Mitt hår har aldrig mått bättre! Läs mer

2008-08-30

På gymnasiet drev jag och en kompis ett UF företag där vi i nära samarbete med ClaBris Reklam AB producerade vykort som vi sålde till allmänheten. Tack vare ett tillmötesgående och trevligt bemötande och ett väl fungerande samarbete, realiserade de vår vision på ett högst tillfredsställande sätt. Vi är supernöjda med resultatet och ClaBris reklam behandlade oss som riktiga företagare. Det är ett företag jag varmt kan rekommendera och som jag definitivt kommer att välja i framtida liknande uppdrag. Läs mer

2008-08-30

På gymnasiet utförde jag och 3 av mina kompisar ett projektarbete tillsammans med Boxholm Timber AB. Projektet innefattade 4 delar där vi analyserade företaget som organisation. Vi blev oerhört trevligt bemötta av både personal och VD som gladeligen svarade på våra frågor. Det var två intressanta år där vi fick möjlighet att sätta oss in i deras verksamhet. Ett företag som jag varmt kan rekommendera. Läs mer