Michael W

Rekommendationer

2008-08-30

Volvo är inte bara ett bra företag på att göra bilar och lastbilar, utan även på att ha många anställda. Vart man än är i Götebort går det för övrigt bussar ut till volvo. En bra arbetsplats som frambringar resultat Läs mer

2008-08-30

Ett helt fenomenalt och efterlängtat initiativ, framförallt för alla oss matöverkänsliga! Belindas café har dessutom ett ekologiskt sortiment som gör det hållbart av flera anledningar! Utbudet är brett och allt är gudomligt Läs mer

Michael W skrev om Rockbaren
Bland de skönaste ställerna i stan faktiskt.. Hyfsat billig öl, sjukt trevlig personal, go mat, folket där är öppna, i blandade åldrar och stilar. Dock får de ett litet minus för deras toaletter som är få och det lätt blir en köbildning vid killarnas. Även ett litet minus för att de inte direkt har nån luftkonditionering på övervåningen och att det då blir varmt väldigt fort. Läs mer

2008-08-30

Mycket god mat. Trevlig personal. En relativt mysig miljö för att vara en snabbmatskedja. Jag går det så ofta jag har möjlighet. Recomenderas starkt. Mina kompisar säger alla likadant. Men det är ju Mcdonalds så man ska inte förvänta sig en lyxresturang. Läs mer