ULRIKA C

Rekommendationer

2019-09-13

Ulrika C skrev om Vardagsro
Företaget ringde mig efter en förfrågan på Servicefinder. Han lovade att få jobbet gjort "på onsdag". Fick bekräftelse muntligt samt på sms.

Påpekade hur viktigt det var att jobbet blir gjort i tid eftersom min lägenhet går ut på försäljning med visning på söndagen. Han lovade att höra av sig vid minsta grej.

Well, företaget dök aldrig upp. Ringde och sms:ade flera gånger utan någon respons.

De har verkligen sätt mig på pottkanten.

Har visning nu på söndag och givetvis ligger det en massa omonterade skåp i hallen. Läs mer

2019-06-26

Trevlig, proffsig och lyhörd. Personlig och kommunikativ. Ser till att det funkar. Läs mer
2019-06-26 Nina Shisha svarar Ulrika C
Stort tack! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad Ulrika!
Nina Shisha gillar detta

2019-01-30

Lyhörd, proffsig och lugn. Håller i handen hela vägen. Gör sitt yttersta och finns alltid tillgänglig.

Starkaste rekommendation! Läs mer
Jan B gillar detta

2016-09-20

Trevlig och personlig service. Kollektivavtal är ett stort plus. De hör av sig från kontoret och följer upp. Bra städning och kommunikation. Läs mer

2014-07-03

Ställer alltid upp på kort varsel, trevliga och kunniga. Har anlitat dem flera gånger och samtliga gånger är jag nöjd med det arbete de utfört och det bemötande jag fått. Läs mer

2014-07-03

Kompetenta och trevliga. Bäst! Läs mer

2013-12-03

VARNING! Det här är ett riktigt uselt på alla sätt och vis. Vi har betalat för en danskurs för barn 5-6 år. Redan innan blev vi tveksamma då kursen måste betalas kontant. De har inget bankkonto eller telefonnummer. När danskursen sedan drog igång är en tonårstjej lärare. Lektion efter lektion ägnades år Följa John, kull och dansstopp. Inte ett enda danssteg eller koreografi - bara lek. Efter tredje lektionen framförde vi föräldrar kritik mot den låga nivån och krävde bättring. Vi fick ett mejl att de pratat med läraren. Dock skedde ingen bättring. Efter ett par lektioner till bad jag om en kursplan, men det fanns inte. Efter åttonde lektionen och flera klagåmål senare handlar det fortfarande bara om lek - ingen dans. Nivån är lagom för 2-3-åringar. Jag och de andra föräldrarna har tagit våra barn ur skolan och krävt pengarna tillbaka. Företaget vägrar med hänvisning till att de har kostnader för tränare, lokaler etc. samt att det har gått för lång tid för att föra fram klagomål. Konsumenttjänstlagen är tydlig, men det struntar företaget i. Har pratat med andra som gått tennis- och fotbollskurser hos Sports Academy. Alla är samstämmiga - ALDRIG MER! Det är dåligt upplägg och tränare som inte kan lära ut, samt ansvariga som nonchalerar klagomål och inte vet vad kundvård är. Jag förutsätter att det är därför de inte har ett telefonnummer - de skulle bli nedringda av alla arga kursdeltagare. Läs mer

2011-06-05

Hur nöjd som helst och rekommenderas varmt! Lyssnar, tar in, kommer med kluriga förslag, tänker på att hålla nere budgeten och har bra kontakter med hantverkare. Denna arkitekt är guld värd! Läs mer

2011-06-05

Supertrevlig personal som gör allt för att man ska trivas. God mat och bra priser. Läs mer

2011-06-05

Superbra affär med allt! Bra service, bra öppettider. Egentligen en klar 5:a, men priserna är ganska höga. Läs mer
1 2   Nästa