Jimi S

Rekommendationer

2012-04-10

Har varit på många ställen i Västerås med mina kunder, men återkommer alltid hit när jag vill göra affärer och samtidigt ha trevligt. Väldigt proffsig personal, käk i toppklass och en mysig terrass om man besöker restaurangen på sommaren. Läs mer

2012-04-10

Som genomsnittet överlag. Brukar övernatta här när jag har möten i närheten. Finns både bättre och sämre hotell. Läs mer

2012-04-10

Blev så nöjd när jag hittade denna sida! Riktigt bra sajt för bildköp och med massor av svenska bilder som annars är svårt att få tag i. Hittade först ett par bra bilder på en annan sajt, men de var betydligt dyrare. Här fick jag en hel månads nedladdning för samma summa ;-)
/Jimi S Läs mer

2009-02-09

Bra utbud av kläder som annars kan vara svåra att hitta annat än i stora städer. Trevlig personal och snygg butik. Läs mer

2009-02-09

Bra priser, snabba leveranser och inget krångel. Mycket bra! Läs mer

Jimi S skrev om Retrohouse
Ett riktigt oseriöst företag som är totalt ointresserade av att göra rätt för sig eller försöka ge ett proffsigt bemötande. Går inte ens att komma i kontakt med via telefon. Rekommenderas verkligen inte. Läs mer
fredrik j gillar detta

2008-12-07

Trevlig personal, men de löjligt höga priserna drar ner helhetsintrycket. Läs mer