Rekommendationer

2009-03-15

Ronny G skrev om Burlöv
Av en händelse gick jag in för att förhöra mig om en resa med option på köp. En man var före mig, han var mitt uppe i en livlig diskussion med två av Tickets medarbetare. Inte nog med det, de var tvungna att ta in ytterligare en!

Där satt jag som näste man på tur för att hela deras arbetsstyrka var riktade mot en endaste person.

Efter en kvart lämnade jag stället och utförde mina affärer med annan part. Läs mer

2009-03-15

Ronny G skrev om Babel
Otrevlig kassörska, arroganta plattvändare, håller inte tiden och inträdet kan variera från hemsidan till klubben. Står inte om båda golven kommer att vara öppna.

Trevlig barpersonal och ordningsvakter.

I det hela är det inte värt inträdet och garderobsavgift för att bevista det oftast torftiga mottagandet man får. Läs mer

2009-01-04

En typisk kinarestaurang, inget mer inget mindre. Tråkig inredning som gör att man vill därifrån så fort som möjligt. Obekväma stolar som gör stunden en dålig tjänst. Maten var inget utöver det vanliga.

Har gjort ett besök och då blev jag ganska bra bemött. En stor avhyvling till dem för att de "glömde" min efterrättsbeställning fast jag påminde servitören efter att ha väntat en kvart. Efter påminnelsen väntade jag ytterligare tio minuter förgäves. Betalade för det jag åt och gick. Läs mer

2009-01-04

Trevlig människa som gärna bjuder på en pratstund under klippningen. Rimliga priser för en bra ansning.

Det enda tråkiga är de inspringande till solarierummen. Oftast yngre människor som för oväsen och går förbi och stör den annars så härliga miljön. Läs mer

Verifierad kundrelation
Varning, SE UPP! Oseriös matvarubutik.

Har du fler än en vara? RÄKNA! Av de gångerna jag har handlat där har jag blivit lurad fyra gånger. Första gången trodde jag att det var ett misstag. Men det var det inte. De har satt det i system och lägger på 10-20 kronor. Inte är det samma förövare heller, två eller tre av tillfällena har det varit olika personer, alltså är det ett bedrägeri.

Trånga gångar mellan hyllorna, dåligt sortiment. Mycket otrevlig personal.

Avråder å det bestämdaste all form av köp där. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte