Carro

Rekommendationer

2010-04-23

Mycket trevliga & hjälpsamma. Läs mer

2009-07-23

Mycket trevliga och gjorde ett jätte bra jobb då stövlarna behövde ny sula. Larssons skomakeri var det enda stället som jag ringde till som verkligen tog reda på vad det var för stövlar, ställde frågor ang material m.m God service och bra priser, kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Carro skrev om Amazing Thai
Mycket att välja mellan och det är otroligt gott. Kul att få möjligheten att se när ens mat tillagas. Mysig restaurang som dock ligger lite anonymt men det är väl värt att leta upp den. Läs mer

Carro skrev om Willy:s AB
Ingen trevlig butik, höjda priser och långa köer. Blir inte att handla där mera. Läs mer

Carro skrev om Willy:s AB
Helt klart den trevligaste Willys butiken i Gbg området. Handlar gärna där om jag har vägarna förbi. Läs mer

Carro skrev om Coop Forum
Ingen trevlig butik, finns desto trevligare coop forum butiker. Läs mer

2009-01-17

Toppen butik! Bra sortiment, mycket trevlig personal och bra priser..Handlar gärna där. Läs mer

Carro skrev om Myone AB
Bra sortiment och vettiga priser. Personalen är trevlig och hjälpsam. Läs mer

2009-01-17

Mycket seriös och bra klubb, känns som att det är ordning och reda samt att de arrangerar mycket för medlemmarna. Det som jag har sett av ridskolan upplever jag bara som positivt, mycket engagerade lärare. Läs mer

2009-01-17

Får hoppas att läraren engagerar sig i sina elever nuförtiden och inte som förr då det var mycket prat med dem som stod bredvid. Aldrig mer den ridskolan! Läs mer
1 2   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte