Rekommendationer

2014-10-21

Håkan L skrev om Jetshop AB
Hoppas verkligen kunna ändra detta betyget till ett mycket högre snart MEN det har hittills varit för många brutna löften, gravt felaktiga kostnadsförslag, buggar och flera felaktiga fakturor som t.o.m. gått vidare till inkasso innan de lyckas dra tillbaka dem. Tror verkligen att de har den tekniska kompetensen att leverera en fantastiskt lösning men väntar fortfarande på att se det på riktigt Läs mer

2009-02-13

Uselt "Vi vet att Ni har abonemang, ser bilarna här hela tiden men regler är regler"

Efter att ha satt böter på båda bilarna utanför vårat kontor då vi glömmt byta lapp denna månad.

Tidigare fått samma resonemang när en lapp kasat ner så att datum ej syntes....

Är inte Carpark anlitat av Kungsleden för våran skull? Läs mer

2009-02-05

Vår husgud när det gäller IT. Fixar snabbt och smidigt våra datorer, server och IP telefoni. Läs mer

2009-02-04

Lilla Anna lagar helt klart bästa maten. Tyvärr finns inte caféet längre, men det går nog fortfarande att beställa mat Läs mer

2009-02-04

Mejeriet har helt klart ett av Sveriges bästa konsertscener. I alla fall ljud mässing. Läs mer

2009-02-04

Har den där personliga servicen och lösningar som de stora kedjorna helt enkelt inte kan Läs mer

Snygga kläder. Dock lite farligt för plånboken att hänga här :O) Läs mer

Club HepCat är helt klart den bästa klubben i både Malmö och Lund Läs mer

2009-02-03

Yen är helt klart bästa frissan i Malmö. MEN jag tror faktiskt att det ligger på Kristianstadsgatan. Läs mer

2009-02-03

Kolla dina fakturor noga om Ni handlar med detta företag! Läs mer