Rekommendationer

2009-02-26

Till Texas Longhorn kan man komma tillbaka och få en ny smakupplevelse gång på gång på gång. De har en väldigt väl komponerad meny.

Om jag inte minns helt fel så har de dessutom riktigt god öl.

Ett minustecken måste vara att man kanske inte kan ta sin vegetariska date med till Texas Longhorn, eftersom att hela konceptet lever på kött och "steak"-modellen.

Men god är maten, trevlig är personalen (en servitris har stannat och talat med mitt sällskap om användandet av vattenpipa, vid en tidig middag). Dessutom tycker jag att det är häftigt hur man ser kockarna "in action". Läs mer

2009-02-09

Högt betyg på grund av den riktigt bra service som du kan få, men det krävs givande och tagande. Priserna är som Carlings generellt, kvalitetskläder till rimliga priser. Tyvärr en ganska trång ´butik. Läs mer

2009-02-09

Jag har varit i kontakt med mer än en trafikskola. På Danderyds Trafikskola gick det exceptionellt snabbt att få en tid, receptionen var effektiv och fixade alla beståndsdelar jag behövde inom loppet av några minuter. Man känner sig alltid välkommen när man stiger in genom dörren. Dessutom var den lärare jag hade väldigt pedagogisk och det var väldigt lätt att köra med honom! Läs mer

2009-02-09

Utbudet är väldigt bra, om man letar sig in emot hörnet av butiken går det att hitta saker som i alla fall jag inte hittat någon annan stans. Trevlig och hyfsat kunnig personal, bra take-away. Dessutom så är det ordentliga öppettider!
Att det inte blir en 5:a har med priserna att göra. Läs mer