Rekommendationer

2017-03-30

Vi är väldigt nöjda med det utförda arbetet som dessutom kunde utföras på väldigt kort varsel. Läs mer
2017-11-12 Jonas H svarar Henrik J
Hej och tack, oftast kan vi komma på relativt kort varsel.

Kul att du blev nöjd med både arbetet och inställelsetiden.

Mvh Jonas

2013-08-29

Jag är väldigt nöjd med valet av denna verkstad. De gav ett seriöst och pålitligt intryck redan från första början. Jobbet utfördes snabbt och till ett bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer

2012-12-17

Jag var här och åt julbord nyligen. Fantastiskt mysig stämning framför allt. Maten var fantastiskt god (jag smakade på i princip allt). Duktig och trevlig personal (inkl. de unga kockarna i köket). Säkert ännu bättre på sommaren (tänker framför allt på det fina läget vid vattnet). Rekommenderas varmt! Läs mer

2012-11-21

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna firma. Har anlitat dem en gång och blev väldigt nöjd med resultatet. Har sedan försökt anlita dem igen utan resultat. Svårt att få någon respons ifrån dem. Pågående prisdiskussioner bara stannar från deras sida, vilket till slut gör att man tröttnar och väljer en annan hantverkare. Har de för mycket att göra? Läs mer

2012-10-12

En trevlig liten butik som har allt man kan tänkas behöva i vardagen. Deras frukt och grönt avdelning är betydligt bättre än hos Hemköp mittemot. Inget ställe man vill storhandla på. Läs mer

2012-09-07

Allt jag någonsin har behövt har alltid funnits i lager. Det är bara att kolla upp allting på ikea.se och skriva ut en inköpslista innan man åker. Trevlig personal, bra organiserat och lätt att hitta allt man behöver. Kön till restaurangen är alltid lång, men det är alltid värt det eftersom maten är både bra och billig. Som föregående recensent skrev så är det bäst att åka dit på vardagar om man vill undvika trängsel. Läs mer

2012-08-30

Bra mat och bra läge. Minus för lite halvtrött service och något snåla portioner. Läs mer

2012-08-10

Min recension berör inte själva butiken, utan serviceavdelningen. Även butiken får dock en etta eftersom dom mer än gärna säljer gamla produkter till nypris och har en allmänt trött och ointresserad attityd mot deras kunder.

Hela butiken drivs av ett gäng outbildade och icke-serviceinriktade tonåringar. Deras serviceavdelning är ett skämt. Jag lämnade in min stationära dator (köpt på Media Markt) för reparation. Datorn är död, och det första tjejen föreslår är om det inte kan vara så att det är batteriet som behöver bytas? Just det. Batteriet. I en stationär dator. Får vänta flera veckor på att deras tekniker ska komma tillbaka på semester. Hans teori är att det är strömknappen som är trasig, så han skickar vidare datorn till en riktig verkstad som troligen faktiskt kan något om datorer. De har datorn i ytterligare några veckor innan de till slut skickar tillbaka den till Media Markt utan att ha åtgärdat felet som nu helt plötsligt är borta (trots att det konstaterades i butiken när jag lämnade in datorn). Så nu sitter jag här med samma fel på datorn som när jag lämnade in den, och 800 spänn fattigare. Vad du än gör, köp ALDRIG något dyrt hos Media Markt. De gör ALLT för att slippa ta ansvar om något fel uppstår. Läs mer
johan e gillar detta

2012-08-01

Henrik J skrev om Com Hem AB
Redan när jag fick reda på att det var Comhem som levererade TV och bredband i min nya lägenhet så visste jag att det skulle bli problem, efter allt dåligt man hört om dom under åren. Tyvärr fick jag rätt direkt. Digitalboxen strulade från första sekund. Ljudet försvinner när man byter kanaler, och många kanaler (som vi BETALAT för) fungerar inte överhuvudtaget. Deras kundtjänst är ett skämt, helt enkelt. Det första tjejen ber mig göra är att ringa till TV-tillverkaren. Allt för att skjuta över problemet till någon annan. Allt för att slippa göra något som faktiskt kunde lösa problemet. Jag blev ombedd att skicka tillbaka boxen. Efter 2 dagar kom den tillbaka, utan att de gjort någonting överhuvudtaget, förutom att konstatera att det inte alls är något fel på boxen (vilket det UPPENBART är). När jag kontaktar kundtjänst igen så är det mina sladdar det är fel på. Åter igen - felet är 100% på min sida, och det finns ingenting dom kan göra åt det. Det verkar även som de har någon slags intern policy som gör att de måste försöka nå kunden per telefon. De ringde nämligen upp mig och lät det gå två signaler innan de la på, så att jag inte skulle hinna svara. Numret de ringer ifrån är deras kundtjänst-nummer, så att man inte ska kunna ringa upp personen som ringde direkt. Åter igen, allt för att slippa ta itu med problemen. Varför kan man inte bara ge mig en ny box? Det verkar bara som om de inte bryr sig. De vet att kunderna sitter fast i långa avtal och att de är mer eller mindre är tvungna att använda deras tjänster. Dyrt är det också. Jag är riktigt, riktigt besviken. Dock måste jag säga att bredbandet har fungerat bra hittills. Jag vill INTE ha något copy-paste svar här på Reco där ni säger att ni inte kan söka fram några kunduppgifter etc. Hade ni velat hjälpa mig så hade ni skickat en ny box för längesen. Läs mer

2012-07-19

Jag kan varmt rekommendera Rickard Bornesand och Svenska Mäklarhuset. Min försäljning gick enkelt och smidigt från början till slut. Jag hade alltid full koll på vad som skedde under försäljningens gång, och jag upplevde Rickard som väldigt seriös och förtroendeingivande. Läs mer
1 2 3 4 5   Nästa