Elin S

Rekommendationer

2010-04-22

Professionell och kunnig optiker. Rekomenderas varmt! Läs mer

2009-03-18

En av mina favoritaffärer. Snygga skor till bra kvalitet och varierande pris. Dessutom finns många av modellerna i små storlekar vilket är mycket bra! Läs mer

2009-03-18

En mycket bra tidning med mode, livsstil, reportage, intervjuer och restips. Oavsett hur jobbig eller bra dagen varit så blir det alltid lite bättre när jag kommer hem och hittar Damernas värld i brevlådan! Läs mer

2009-03-18

Café gränden har ett brett utbud till bra priser och med bra kvalitet. Mysig lokal och trevlig personal! Läs mer

2009-03-18

Har bara provat lunchen som är väldigt bra, möjligen lite dyrare än standard men värd det. Läs mer

2009-03-18

Bra utställningar och lågt pris, perfekt för en helgaktivitet! Kan dessutom varmt rekommendera den intilliggande restaurangen som har väldigt trevlig brunch på helgerna och spännande quiz i veckan! Läs mer

2009-03-18

Jag har alltid varit nöjd när jag går ifrån frisören och har provat flera olika. Det är lätt att få tid och prisvärt! Läs mer

2009-03-17

Mycket bra Ica! Fräscha varor och stort sortiment samt trevlig och kunnig personal. Läs mer

2009-03-17

Bästa afterworken i stan! Trevlig personal, alltid mycket folk och bra lokal. Läs mer