Rekommendationer

2009-03-22

Perfekt sommar häng med underbart härlig utsikt över hela stockholm. Dock är det ofta väldigt fullt så det kan vara svårt att få bord på terrasen. Bra musik och bra drag på dansgolvet. Läs mer

2009-03-20

Jag tycker jätte mycket om deras klubb framförallt t-bar. Bra musik och trevlig blandning av folk. Väldigt trvelig och charmig personal. Läs mer

Milia A skrev om Corehouse
Jag har haft några riktigt vilda och roliga utekvällar på detta ställe. Känns lite som ett mellanstadiedisko men stället är roligt och har flera dansgolv. Dessutom är alkoholen billigt vilket sätter ett rosa skimmer över upplevelsen. Läs mer

2009-03-20

Netto är alltid netto. Helt underbart för den som vill handla billigt och passa på att dessutom handla en stekpanna, mjuksbyxor eller liknande. Netto har nästan allt. Miljön är ofta lite stökig men det får man ta om man vill handla billigt. Läs mer

2009-03-10

Gamla sunkiga cafe eden har genomgått ett ansiktslyft och blivit betydligt trevligare. Atmosfären är trevlig om än lite för stylish. De har en uteservering på sommrarna där man kan sitta och titta på alla som går förbi götgatan. Har helt enkelt blivit ganska trevligt. Läs mer

2009-03-10

En trevligt stället att ta en fika på dock inte speciellt mysigt i den bemärkelsen. Men de har god mat och goda bakverk. Väldigt trevlig och hjälpsam personal som förgyller upplevelsen. Dessutom ligger det väldigt bra till på götgatan. Läs mer

2009-03-10

Vädigt bra indisk restaurang. Maten är supergod och smakar väldigt indiskt. Inredningen är dock lite träkig så det kanske inte är något direkt att rekommendera för en romantisk dejt. Men personalen är trevlig och lyhörd. Jag skulle absolut rekommendera denna restaurang. Läs mer

2009-03-09

Trevligare grill en så här får man leta efter. Det enda som saknas är att det skulle finnas någon bra plats att sitta på men så länge vädret är okej kan man ju stå ute. Maten är väldigt god och fräsch. Dessutom är personalen väldigt trevlig. Läs mer

2009-03-09

Trevlig liten affär. Har basic matvaror och lite färdig snabbmat. Jag skulle dock akta mig för pastan känner dem som har blivit magsjuka av den. Det bakade är dock gott men hör först så att det inte har legat ett par dagar. Läs mer

Milia A skrev om Coop Extra
Bra affär som har allt man behöver. De har mycket bra extra priser också på saker som shampoo,krämer och så vidare. De är också väldigt billit vilket är bra om man är student. Läs mer
1 2   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte