Rekommendationer

Frida F skrev om Bohaget
Ställe som sålde begagnade barnvagnar och barnprylar. Det såg alltid lite ofräscht ut där inne. Finns dock inte mer, lokalen har blivit övertagen av Saigon take away som har mycket god mat! Läs mer

2009-03-06

Jag brukade klippa mig på e-hair förut och var alltid ganska nöjd när jag gick därifrån. Trevligt att man ibland får bilder och allt sånt. En händelse fick mig dock att överge e-hair och ta till min egen sax istället: Priset! De höjde priset utan att säga till mig innan klippningen vilket inte jag tyckte var juste. 430 kronor för en klippning är alldeles för mycket! Läs mer

Frida F skrev om Bara Bar
Bara bar har ett fyndigt namn och är också helt okej. Skummet på latten skulle kunna vara mer spunnet och bättre gjort. Latte med smak på gör som bra, inte för sött som många andra ställen gör. Trevligt bemötande och trevlig atmosfär. Priserna är helt okej. Läs mer

2009-03-06

Mycket bra coop forum! Alltid fräscha grönsaker och mycket bröd, jätteviktigt tycker jag när det kommer till mataffärer. Personalen är alltid jättetrevlig och hjälper till utan att man behöver fråga. Femma till dom! Stort och luftigt och okej priser. Läs mer

2009-03-06

Restaurang ubåten har ett mycket spännande namn, och så var också maten! Tyckte att maten var god, väl tilltagna portioner. Bemötandet var helt okej, men kunde ha varit bättre. Miljön var trevlig och inbjudande. Hade fått en fyra om bemötandet varit bättre! Läs mer

2009-03-06

Lilla Italien är en restaurang som lever upp till namnet! MYcket trevlig personal, underbar mat (speciellt pasta bolognese och deras pizzor) Stämningen var mysig och imtim och priset var helt okej! Gå dit! Läs mer

Frida F skrev om Uppsala C
Bra bokhandel med stort utbud! Bemötandet är alltid trevligt och presonligt och jag hittade precis vad jag ville ha. Stämningen i bokhandeln var precis så jag tycker det borde vara, och det var prisvärt. Sammanfattningsvis var det en trevlig upplevelse att handla böcker där. Läs mer