Rekommendationer

2014-10-07

Christian Melki hade hjälpt två av mina nära vänner att sälja sina bostadsrätter med ett riktigt bra resultat. Så när det var vår tur att sälja lägenheten på Erik Dahlbergsgatan 36 var valet enkelt!

Christian sticker verkligen ut från sina kollegor i branschen. Jag vet då detta var min tredje försäljning i Stockholms innerstad.

Christian har ett engagemang/driv som är långt över förväntan så jag blev inte heller förvånad att resultatet också blev långt över förväntan!!! Vilket blev tredje gången i min vänkrets!

För alla er som tvekar på vilken mäklare ni skall välja ta ett möte med Christian Melki. Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer

2013-06-04

Grappa Matsal & Bar. Lätt det bästa afterwork stället i Vasastan;-) Läs mer
Christofer V gillar detta

2011-07-01

Iphonereparation.se rekommenderas starkt! Snabbt, smidigt och till ett helt ok pris! Är knappast den enda som råkat ut för en liten olycka med min Iphone4 men som tur är finns killarna på Iphonereparation.se som kunde laga den på mindre än 30 min. Åk ditt! De kommer lösa dina problem..

Iphonereparation.se är räddaren i nöden! Tyvärr börjar man bli stamkund här men då är det tur att de är snabba samt till ett bra pris. För alla er som får panik när er Iphone4 inte funkar åk in till Iphonreparation.se och alla era problem kommer lösas! Läs mer

2011-06-29

Johan W skrev om Onlinepizza
Onlinepizza rekommenderas starkt! Finns det en bättre räddare i nöden. Super smidigt, enkelt och till ett riktigt bra pris. Sedan vet jag inte om det är bra eller dåligt att man lätt utnyttjar tjänsten i snitt en gång i veckan.

Ps. Som tur är har jag även hittat andra restauranger än pizzerior ;-) Beach 2012 here we come Läs mer
Jakob J gillar detta

2010-11-03

Johan W skrev om Delantina
Bästa fiket på Gärdet! Lätt;-) Ser framemot att de skall börja med vin och öl.. Kommer bli det perfekta after work stället! Läs mer

2010-09-20

Johan W skrev om Hotellet
Hmm.. Åt en middag där i torsdags. Stämningen och servicen var som vanligt bra! Däremot var inte potatisgratängen färdig samt tog det alldeles för lång tid att få in maten(restaurangen var inte full).. Att man sedan ber om ett glas av husets röda vin för att sedan se på notan att de tagit en av restaurangens dyraste viner är inte ok! Läs mer

2010-09-03

Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70.. Läs mer

2010-05-04

Var i helgen inne för att köpa ett nytt kök! Som vanligt var det supertrevlig service (Detta kommer bli vår tredje lägenhet på 8 år samt vårt tredje kök vi köper). Vi har alltid valt IKEA då ni har bra pris samt kan man lita på att allt blir levererat i tid. Kort och gott kan jag och min fru säga att vi älskar Er. Första köket blev ett ek kök i vår lilla 30kvm(2005), sedan blev det högglansblankt 50kvm(2007) och nu tänkte vi beställa ett mattvit kök till vår nya tre:a.

Bara detta köket går på 103.000kr så vi har fått ganska bra koll på vad som ger oss mest för pengarna..

Däremot är det under all kritik att ni kan rekommendera Active Inredning & Montage som en underleverantör. De gjorde så mycket fel + förseningar att det är under all kritik. Så jag blev ganska irriterad när jag fick se att det fortfarande är ett företag som IKEA fortfarande använder sig av..

Om vi blev så missnöjda är jag helt hundra på att det finns många, många andra kunder som känner samma sak. Vad som är tråkigt då är att man sammanknippar dessa problem med IKEA. Vilket gör att många nog funderar två gånger innan de köper ett IKEA kök om det inte är bättre att gå till HTH eller Kvick m.m. där de är kända för att använda sig av underleverantörer som också kan installera köket..

En riktigt nöjd IKEA Kund (Med i år kommer vi ha spenderat nästa 250.000kr på IKEA Kökavdelning, 8år = tre nya kök = till ett riktigt bra resultat) Läs mer

2010-05-04

Varning!!! Använde Active Inredning & Montage 2007 för att montera upp ett nytt Ikea Kök!

Jobbet skulle ta två veckor totalt blev försenat med drygt 3 veckor. Sedan när vi skulle få lov att äntligen flytta hem på fredagen var inget byggstädat utan istället låg det bara en lapp på golvet vid dörren. Tyvärr så har vi(killarna som skulle byggstäda) fått fel nycklar av målaren så vi kunde inte städa.

Försökte få tag i någon ansvarig men ingen svarade.. Jättekul att kom med familjen på en fredag kväll och behöva byggstäda till 02:00 på natten.. Ingen ursäkt, ingetting utan efter mycket om och men skulle vi i allafall slippa betala för byggstädningen..

Nej aldrig mer... Vad som gör mig ännu mer förbannad är att idag när vi skulle beställa ett nytt IKEA kök (köpt en ny lägenhet på gärdet som verkligen är i behov av ett nytt kök) rekommendera IKEA personalen mig att kontakta Active Inredning & Montage. Jag hoppas verkligen alla ser min + alla andras rekommendationer genom Reco + Google innan de väljer Active Inredning.. Läs mer

2010-05-04

Varning!!! Använda Active Inredning & Montage 2007 för att montera upp ett nytt Ikea Kök!

Jobbet skulle ta två veckor totalt blev försenat med drygt 3 veckor. Sedan när vi skulle få lov att äntligen flytta hem på fredagen var inget byggstädat utan istället låg det bara en lapp på golvet vid dörren. Tyvärr så har vi(killarna som skulle byggstäda) fått fel nycklar av målaren så vi kan inte göra det.

Nej aldrig mer... Vad som gör mig ännu mer förbannad är att att idag när vi skulle beställa ett nytt IKEA kök (köpt en ny lägenhet på gärdet som verkligen är i behov av ett nytt kök) rekommendera IKEA personalen mig att kontakta Active Inredning & Montage. Jag hoppas verkligen alla ser min + alla andras rekommendationer genom Reco + Google innan de väljer Active Inredning.. Läs mer
1 2 3 4 5   Nästa