patrik g

Rekommendationer

2010-04-23

Jag vill rekommendera er pizzeria monte carlo i Eksjö,för de har goda pizzor,och då ingår sallad,brödstycke, prisklasserna är från 50 kronor upp till 100 kronor beroende på vilka pizzor.Sedan så finns det god husmanskost från 60 kronor och uppåt.Fullständga rättigheter finns,och man kan avnjuta av en stor stark för cirka 45-50 kronor.Personalens bemötande är bra,serviceinriktad,lokalen har plats för uppåt 20 gäster,och under sommarhalvåret kan man sitta på uteverandan som har minst 10 platser Läs mer

2010-01-11

Jag vill varm rekommendera pizzerian Monte Carlo i Eksjö som har eksjös godaste pizzor samt god övrig mat som kebab,god husmanskost,och bra service,bra personal vänligt bemötande,samt supergoa pilsner,fräsch sallad,och rätt så hyffsade priser på pizzorna från 50 till 70 spänn,trevliga lokaler,rena toaletter,och på sommaren så finns det möjlighet att sitta ute på restaurangens altan att käka pizza,sippa på en stor kall starköl.Passar bra om man vill gå ut med kompisarna,respektive jobbarkompisar,studentfester,födelsedagsfester,och de turister som besöker Eksjö.sjyssta öppettider. Läs mer

2009-03-11

Samhalls-städbolaget ska man helst undvika,för där var man behandlad som skit,var där från 1995- 1996,jag blev anklagad för olika saker så fort nåt hände där på hotellet,när man. jobbade där på samhalls-städet.Jag var på samhalls-fabriken från 1982-1995,då jag sa upp mig på grund av vantrivsel,för där var rena skiten,man var som en apa i en bur. Läs mer