Erika H

Rekommendationer

Erika H skrev om Rut & Knut
Rut och Knut erbjuder en fantastisk personlig service, där butiksägaren helhjärtat hjälper till att hitta den exakta storleken. Ett brett utbud av kläder för den mer mogna personen men som är modemedveten och som vill ha det rätta för årets mode. Rut och Knut är en viktig affär som får bygden att bli mer attraktiv och levande. En affär jag rekommenderar alla falubor att besöka! Läs mer

2009-04-04

Carl Larssons hem - en fantastisk turistupplevelse! Bra guider och mycket intressanta turer som får en som besökare att uppleva hans verk liksom ta del av hans personliga liv som far och man!
Dessutom förhöjer den vackra naturen och den mysiga dalabygden hela utflykten! Ett ställe som jag starkt rekommenderar till både familjer och yngre eller äldre - ett turistmål som passar alla helt enkelt! Läs mer

2009-04-04

En suverän bank som alltid bemöter en med respekt och med god kundservice. Snabba väntetider och ansvarfull personal som snabbt hjälper dig med det du behöver, samt snabbt återkommer med information om de inte kan ge besked på direkten. De får min ekonomi att kännas trygg! Läs mer

2009-04-04

En mycket mysig salong med oerhört trevlig damer som utför ett fantastiskt jobb! Varmt bemötande och alltid ett perfekt resultat! Relativt enkelt att få tid snabbt! Ligger något beläget utanför staden men detta kompenseras som sagt upp av den kompetens tjejerna har samt deras förmåga att alltid få kunden att känna sig välkommen! Läs mer

Erika H skrev om Indigo
grymaste stället absolut! hela bartenders och härlifga drinkar. Här får man alltid en toppenkväll! musiken brukar också vara sådär lagomt toppenbra Läs mer

2009-03-23

stooort utbud av öl om man gillar det, härlig stämning och söta bartenders. det perfekt stället för att hänga med härliga vänner och ta det lugnt. Läs mer

2009-03-23

God mat med en bra meny och serviceinriktad personal, jag blri alltid nöjd här. Läs mer

2009-03-23

god mat som på alla maxrestauranger och just denna har alltid bra service och trevlig personal. Läs mer

2009-03-23

asgod mat, mkt mat och trevlig personal. kycklingen är toppengod och du går därifrån tjockare och mättare än nånsin förut... toppenställe! Läs mer

2009-03-23

bra ställe med mumsiga mackor, fräscha sallader och trevlig atmosfär. lite dyrt, men det är det ju alltid och jag tycker det är bärt det. Läs mer