Rekommendationer

2016-07-14

Har köpt två cyklar till barnen här, alltid kanonbra bemötande och är det några problem så har det bara varit att komma in med cykeln så ordnar de det. Läs mer

2015-06-02

Använde deras snabblikvidationstjänst. Bra pris och bra service! Läs mer

2013-12-20

Vi begärde in offert från tre leverantörer varav Marieberg var en. Priserna var ungefär likvärdiga från alla tre. Bemötandet från säljaren via e-post var bra och han svarade snabbt på uppföljningsfrågor. Installationen, som utfördes av entreprenörer anlitade av Marieberg, gick bra och det var trevliga och duktiga killar som gjorde jobbet. Enda negativa var att det tog ganska lång tid efter att installation var gjort för taktätaren att komma och täta taket. Dock har jag förstått att de har bytt tak-entreprenör sedan dess. Läs mer

2013-12-20

De installerade energiglas i vårt radhus. De svarade snabbt på offertförfrågan och vi hade turen att de kunde komma redan dagen efter och installera. Vi var nöjda med resultat och kostnad. Läs mer

2010-09-22

Detta är klassiskt. Antingen åker du till Bauhaus och får bra pris och ok service eller så åker du till Colorama och får nästan samma pris (om du har villakonto) och en helt exceptionellt bra service.

Vi har renoverat nästan hela vår hus och har köpt all färg, alla tapeter, och parkettgolv från Colorama och Lennart, Erik, Agneta, m.fl. har varit kanon.

De har gjort hembesök när vi skulle måla om utvändigt, de har ringt mig när de tror vi har gjort en felbeställning, de har levererat parkett till dörren, och gett oss klassisk hederlig god service helt enkelt.

Så om du bor på Ekerö och ska renovera, skaffa konto här nu.

(jag har ingen koppling till Colorama Ekerö förutom att jag är nöjd kund) Läs mer

2010-09-22

Har endast haft kontakt med en av deras säljare, Jan L, när vi skulle handla upp en bergvärmelösning. Vi köpte inte av dem men Jan var mycket kunnig, proffsig, och trevlig. Han lämnade en prisvärd offert och en lista på referenser. Läs mer

2010-09-22

Mysigt hotell, bra mat. Jag tog ostbrickan vilket jag verkligen inte ångrade. Vår servitör under middagen var lite väl tjenis med oss tyckte vi dock. Matsalen är verkligen mysig, lite som ett vardagsrum och väldigt intim.

Tjock-TV:n på rummet var i minsta laget med tanke på hur långt bort den satt när man låg i sängen och tittade. Läs mer

2010-09-22

Vi beställde många varor, bl.a. fönster, köksblandare, och element, härifrån för vår köks- och hallrenovering. Allt levererat enligt ö.k. och bra kundservice. Läs mer

2010-08-20

Maten var ok när den väl kom, vi åt endast huvudrätt och båda åt kött. Vi fick vänta ca 50 minuter, alldeles för länge. Dock så erkände servitören att det var hans fel och vi fick påfyllning på vårt vin som kompensation vilket vi tyckte var ok.

Dock så var det en äldre servitris som, efter 40 minuters väntan, trodde att vi inte hade fått våra förrätter än. När vi sa att vi väntade på huvudrätten sa hon att "jaha, då var det inte så farligt". Nähä. Sen frågade hon om vi ville ha mera vatten. Ja tack, men något vatten dök aldrig upp. Läs mer

2009-10-18

Köpte en orientmatta här för ca 20.000:-. Kan ej värdera om det var ett bra pris eller ej men affärsinnehavaren, Bo Nestrell, var mycket trevlig och tog sig tid för oss så att vi kunde hitta en matta vi trivdes med. Första mattan vi köpte tyckte vi inte passade bra hemma hos oss och det var inga problem att byta. Läs mer
1 2 3   Nästa