Rekommendationer

2018-02-13

Här är ett företag som fullkomligt har förstått det här med kundservice. Mailkontakt samt telefonkontakt har alltid fungerat bra. Snabba svar, enkla svar och något som också varit väldigt bra är förslagen man får. Man märker att dom verkligen förstår vad det är man vill få ut av sin beställning.

Det enda jag har som klagomål som skiljer sig från alla andra leverantörer i samma bransch är om man lägger en beställning och väljer "snabbfrakt" så läggs inte den "snabbfrakten" på hela beställningen utan på varje beställd vara. Det är något jag känner att dom skulle kunna försöka jobba bort.

I övrigt så är det ett toppen-företag. Kände mig väl omhändertagen och det kändes verkligen som om dom brydde sig. Mycket bra!

Jag rekommenderar starkt! Läs mer
2018-02-14 Easytryck.se svarar Tobias A
Hej Tobias,

Wow, det här var ett riktigt imponerande omdöme, och vi tackar för både det höga betyget och för att du har tagit dig tiden att skriva så omfattande om oss!

Vi känner oss verkligen stolta över att få sådan feedback, och tackar även för din kommentar om frakten.
Den extra kostnaden som tillkommer kan till viss del bero på att vi väljer ett snabbare leveransalternativ, men oftast så är det andra omkostnader som tillkommer för att snabbare producera varorna. Så just ordet express-"frakt" kanske är fel formulerat av oss, då det inte förklarar den extra kostnaden helt och hållet. Så vi ska fundera på hur vi kan vara tydligare där! :)

Återigen, stort tack! :)

Easytryck.se

2017-02-04

Verifierad kundrelation
VARNING VARNING VARNING!

Nu känner jag att det verkligen vore läge att Reco lägger till en funktion så man kan ge minuspoäng i dessa rekommendationer.

Var igår på Roxens Bilservice i Linköping för att köpa en bil som jag hittat på blocket. I annonsen stod det att bilen var mycket bra, fungerade bra i motor och växellåda samt var nybesiktigad.

Väl på firman blir jag lovad om och om igen att det är en ytterst bra bil. När jag får provköra den lyser kylarlampan vilket dom garanterade mig endast var för att bilen stått utomhus under hela vintern. De tog isär slangarna, tömde kylarn (sa de) och sedan lös ej lampan mer.

Jag köpte bilen mot en handpenning på 5000kr och 10 minuter in i min resa hem märker jag att hastighetsmätaren slutat fungera. Då känner jag att jag vill åka tillbaka och häva köpet. Jag har då också hunnit tanka en fulltank i bilen då den levererades helt tom på bränsle. Väl tillbaka på Roxens förklarade jag vad som hänt och säljaren rynkade på pannan och försäkrade mig om att det var en billig åtgärd på denna typ av bil. Men att jag skulle få stå för den kostnaden själv.

När jag nämner att jag vill häva köpet säger han att han endast kan ge mig tillbaka 4500kr av min handpenning PGA pappershanteringsavgift. JAG VAR DÄR FÖR 15 MIN SEN OCH KÖPTE BILEN!

Och fulltanken kunde han inte kompensera alls. Jag kunde få låna en slang så jag kunde slanga över bensin till min mammas bil. Det kallar jag service!

När jag sedan blev övertalad att ändå behålla bilen så åker jag på motorvägen när jag i ögonvrån ser passagerarfönstret försvinna ner i dörren.

När jag kommer hem och stannar bilen ryker det något ofantligt från motorn också. Jag ringer då upp dom och säger att jag nu vill häva köpet då bilen inte alls är i det skick som de lovat mig vid köpet. Jag ber om att få komma tillbaka dagen därpå för att lämna tillbaka den klockan 8 på morgonen då jag börjar arbeta klockan 10. Svaret blev ett blankt nej, att det var en omöjlighet att träffas klockan 8 på morgonen då de öppnar klockan 10. Han kunde inte några som helst omständigheter göra några undantag då han "måste sova".
Jag han lämna in bilen till en mekaniker för att åtgärda fönsterrutan och han gjorde då också en visuell kontroll av vitala delar och jag fick då beskedet utav honom att denna bil var en direkt trafikfara. Allt vad kylare heter var trasigt, elfel till höger och vänster samt gasreglage som var i så dåligt skick att han inte vågade köra bilen hem till mig.

Jag varnar alla människor som går i "bilköpartankar" och har sett annonser från Roxens på blocket. KÖP INTE BIL UTAV DESSA MÄNNISKOR! Läs mer
Roland T, Marcus A gillar detta

2009-03-24

Otroligt bra restaurang. Deras souvlaki med deras skivade potatis samt tsatsiki är oslagbar. Jättetrevlig och kompetent personal.

Har ni planer på att gå ut och käka i helgen?
Välj Kamarina! Läs mer