paul m

Rekommendationer

2018-09-28

Dålig information om objektet. Märklig budgivning där han hade bokat kontraktsskrivning med två av köparna samtidigt. Båda i tron att de vunnit budgivningen. Läs mer
2018-09-28 Victor W svarar paul m
Hej Paul, tråkigt att du känner så. Jag är alltid tydlig med att ingenting är klart och ingen har vunnit förrns ett överlåtelseavtal är skrivet. Jag är också skyldig att redovisa alla inkomna bud till säljaren - om säljaren i sin tur accepterar buden så fortsätter budgivningen. Det är alltså säljaren som bestämmer vem som vinner och jag kan bara medla hens vilja. Om någon valt att inte lägga fler bud för att sedan ångra sig är tyvärr inget jag kan styra över. Hoppas nästa erfarenhet blir bättre!

Victor Wiklund

2009-03-24

Bra och billig vegomat med stockholms bästa utsikt. Tokmysigt och gott. Läs mer

2009-03-24

Sveriges bästa radikala tidskrift. Djuplodande artiklar om mänskliga rättigheter och solidaritet. Alternativ och bildande! Läs mer

2009-03-24

Publik service är bildande och man blir klok av att titta på svt. Gamllingar är kloka och de är kloka för att de tittat på svt. Läs mer

paul m skrev om Tribunalen
Radikal teater som vågar vara politisk i allt. Inkomstrelaterade biljettpriser och mysig stämning. Läs mer

2009-03-24

Häftig fabrikslokal med bra uppsättningar. Kul med teater med ideal och som vågar testa gränser. Läs mer

2009-03-24

Gediget och mysigt kafé med goda bakelser och bra studentrabatt. Läs mer

2009-03-24

Roliga, användbara saker som dessutom är smarta. Som Teknikmagasinet fast med kvalitet och vettig funktion. Läs mer