Anna H

Rekommendationer

Anna H skrev om Skandia
Gillar denna biograf! Skiljer sig väl kanske inte så mycket från andra biografer, men personalen är verkligen jättetrevlig! Hit återkommer jag gärna! Läs mer

Anna H skrev om Tempo
Jag gillar verkligen Tempo, och jag tycker att det är synd att kedjan inte finns i ännu fler städer. Älskar Tempos mycket prisvärda färdiga smörgåsar! Läs mer

2009-03-28

Mycket fräscha lokaler mitt i stan. Jag tycker att SATS atlltid brukar innebära bra kvalitet, och personalen är kunnig och trevlig. Läs mer

2009-03-25

Trevligt café, även om jag tycker att priserna är lite väl saftiga. Men bortsett från detta är det ett perfekt ställe att spendera några timmar på. Läs mer

Anna H skrev om Synsam
Har allt man kan förvänta sig när man ska till en optiker. Bra utbud, trevlig personal och perfekt läge. Läs mer

2009-03-25

Designtorget är alltid kul, det perfekta stället att inhandla roliga presenter! Den butik som ligger i fältöversten är fräsch, och personalen är mycket trevlig! Läs mer

2009-03-25

Kanske inte den billigaste restaurangen i stan, men med tanke på att den ligger på karlavägen kanske det inte är så förvånande. Mycket goda pizzor! Läs mer
Greger N gillar detta