Elin R

Rekommendationer

2009-03-29

Här kan man äta en utsökt fisk till lunch. Jag föll direkt för den underbara fisksoppan! Läs mer

2009-03-29

Min favoritbokhandel. Låga priser på fina böcker - både äldre och nyare författare finns i sortimentet. I källaren kan man göra riktiga fynd. Läs mer

2009-03-29

I hjärtat av östermalm finns ett litet kafé som en gång i månaden bjuder in till musikalisk salong. Efter en bit mat och ett glas vin bjuds man på levande musik framförd av fina musiker. En mycket trevlig tillställning. Läs mer

2009-03-29

Ett trevligt bageri och konditiori där man kan både fika och äta lunch såväl som köpa bröd. De flesta gästerna är äldre damer i hatt! Läs mer

2009-03-29

Ett gammeldags kafé i underbar miljö. Kaffet och bakverken är mycket goda men tyvärr möts man av personal med sura miner. Läs mer

2009-03-29

Vi vile äta en pizza men möttes av en arrogant och slarvig servitris som gjorde narr av oss. Läs mer

Elin R skrev om Koh Phangan
En ovanlig restaurang i hjärtat av söder med underbar mat och härliga dofter serverade i en annorlunda miljö! Läs mer

2009-03-29

Fantastisk uppsättning av Menottis opera Konsuln. Endast en vecka kvar... Missa den inte! Läs mer